Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:17:09 GMT

داوران دومین جشنواره عکس کیمیا معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۶۰۴۵

داوران دومین جشنواره عکس کیمیا معرفی شدند

داوران دومین جشنواره عکس کیمیا معرفی شدند، این جشنواره با هدف گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی راه اندازی شده است. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، بابک برزویه، حسن غفاری و محمدمهدی رحیمیان به عنوان داوران دومین جشنواره عکس کیمیا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک برزویه عکاس، بازیگر و کارگردان است. وی همکاری با کارگردان‌های مطرحی همچون رسول ملاقلی‌پور، مسعود کیمیایی و مهران مدیری را در کارنامه خود دارد. برزویه در سال 1375 برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم سفر به چزابه (ساخته رسول ملاقلیپور) شد. وی با عکاسی بیش از 10 مجموعه تلویزیونی، 35 فیلم سینمایی بلند و کوتاه و بیش از 200 تئاتر داخلی یکی از فعال‌ترین عکاسان هنری ایران می‌باشد.

حسن غفاری کارشناسی‌ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران و عضو انجمن عکاسان مطبوعاتی ایران است. غفاری تجربه همکاری با مجلات و خبرگزاری‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را دارد.

محمدمهدی رحیمیان نیز دارای رتبه اول گروه هنر و رشته عکاسی در آزمون سراسری دانشگاه هنر است، وی از سال 1367 عکاسی پایه 1 را در دانشگاه هنر تدریس می‌کند. رحیمیان عضو هیئت داوران جشنواره روابط عمومی و مدیر گروه رشته عکاسی خبری در دانشکده انجمن صنفی مطبوعات بوده و داوری چندین مسابقه عکاسی جشنواره سینمای جوان در تهران و شهرستان‌ها را بر عهده داشته است.

گفتنی است که به برگزیدگان جشنواره عکس معدن با موضوعات "انسان و معدن"، "شکوه معدن و صنایع معدنی" و "ایمنی و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی" نشان کیمیا اهدا می‌شود.

جزئیات عکس‌های رسیده به جشنواره  و نتایج  آن متعاقباً اعلام می‌شود. 

انتهای پیام/

R1489/P1356/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی عکس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی عکس هنرهای تجسمی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام چرخنده به تئاتر برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • تقدیر از عکاس خوزستانی‌ در مسابقه عکس روز سنندج
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج پایان یافت
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد