Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@04:17:21 GMT

برپایی دوره دافوس ارتش در رودبار

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۶۲۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) گفت: این دوره از ۲۸ مهر تا امروز ۲ آبان برگزار شد.
امیر سرتیپ دوم حسین، ولی وند زمانی افزود: یکی از برنامه‌های مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی در گرایش‌های مختلف بررسی منطقه عملیات است که در زمان تاسیس دانشگاه جنگ اطراف تهران برگزار می‌شد، اما در زمان کنونی بر اساس پژوهش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی سه منطقه عمومی منجیل رودبار، علی آباد قم و امامزاده هاشم آمل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رودبار از نظر اجرای عملیات مشترک افسران زمینی، پدافند، هوایی و دریایی مناسب‌ترین منطقه برای برگزاری اردوی بررسی منطقه عملیات دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دفاعی ارتش بود افزود: جنگل، کوهستان، دریاچه سفیدرود و زمین هموار از مزایای این شهرستان برای برگزاری این دوره بود.
سرهنگ غلامرضا ملکی رئیس دانشکده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) و فرماندهی اردوگاه دانشجویان دوره ۲۹ هم گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران آموزش فرماندهان و مدیران برای ارتقای عملکرد شان را جدی می‌گیرد.
مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم در منجیل رودبار قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: رودبار دافوس تفنگداران ارتش فرماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس

علی شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای مشخص شدن ۲ نماینده دیگر مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای کسب این ۲ کرسی، ۴ کاندیدا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس مفاد قانونی در دور دوم انتخابات می‌توان تعداد شعب اخذ رأی را تا ۳۰ درصد نسبت به دور الو کاهش داد، اما در ستاد انتخابات مقرر شد تعداد شعب همان ۶۵۴ شعبه که در دور اول انتخابات وظیفه اخذ رأی از کرمانشاهیان را داشتند برپا شود.

وی ادامه داد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082916

دیگر خبرها

  • برپایی ۶۵۴ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای انتخابات دور دوم مجلس
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • آماده‌باش ارتش چین در پی پرواز هواپیمای آمریکا بر فراز تایوان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • تا پای جان برای ایران
  • ۲ عملیات جدید حزب‌الله/ حمله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل