Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@23:27:16 GMT

کوکه: کاش اتلتیکو هم مارکو رویس داشت

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۶۲۴۴

کوکه: کاش اتلتیکو هم مارکو رویس داشت

رکنا: در آستانه‌ی جدال دو تیم دورتموند و اتلتیکو مادرید که تکلیف صدرنشین گروه A چمپیونزلیگ را مشخص خواهد کرد، کوکه‌ ستاره‌ی اتلتیکو به ستایش از مارکو رویس کاپیتان دورتموند پرداخت.

کوکه هافبک ملی‌پوش اسپانیایی که یکی از بازیکنان سرشناس و ستارگان مطرح اتلتیکو مادرید محسوب می‌شود و در سیستم دیه‌گو سیمئونه تقریباً همان نقشی را به عهده دارد که مارکو رویس به دستور لوسین فاور در دورتموند ایفا می‌کند، به تحسین و ستایش از این هافبک باتجربه‌ی آلمانی پرداخت و گفت:" خیلی دلم می‌خواست مارکو رویس در تیم ما بازی کند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوکه که در آستانه‌ی دیدار دورتموند و اتلتیکو در وست‌فالن اشتادیون، ورزشگاه خانگی زنبورهای زرد آلمان، با نشریه‌ی ورزشی اشپورت‌بیلد گفت و گو می‌کرد در این باره گفت:" من از سبک بازی مارکو رویس خیلی خوشم می‌آید. او سرعت فوق‌العاده‌ای دارد و دریبل‌هایش بی‌نظیر است. مارکو آنقدر غیر قابل پیش‌بینی است که همه‌ی حریفانش از مقابله با او هراس دارند".

کوکه اما علت اصلی علاقه‌ی زیادی خود به رویس را وفاداری او به باشگاهش خوانده و می‌گوید:" ولی راستش مهمترین علت علاقه‌ی من به مارکو این است که با وجود همه‌ی پیشنهادهایی که از باشگاه‌های بزرگ داشته در دورتموند باقی مانده و نشان داده به این تیم تعصب دارد. تعصبی که این روزها در دنیای فوتبال کمتر می‌بینیم".

کوکه در ادامه‌ی حرفهایش به دو بازیکن دیگر دورتموند هم اشاره کرده و آنها را فوتبالیست‌هایی فوق‌العاده می‌داند. کوکه در این باره به بیلد گفت:" دورتموند بازیکنان خوب زیادی دارد. برای مثال پاکو آلکاسر که از بارسلونا به این تیم ملحق شده. همینطور ماریو گوتزه که با گلش آلمان را قهرمان جام جهانی 2014 کرد. بله می‌دانم که او این روزها مشکلاتی دارد ولی با اینحال همچنان فوتبالیست بزرگی است".

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خنده های شیطانی هانی کرده پس از دستگیری +اولین عکس بدون پوشش تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس اولین عکس از مردی که به زنان و دختران در خیابان های تهران حمله می کرد پسر بی شرم دختر زیبا را در خیابان خونین و مالین کرد! + عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! کشف تصویر عیسی مسیح زیر آب+عکس جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» + جزییات پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس وحشتناکترین خواستگاری در صحنه ای دردناک! +فیلم بن سلمان مادرش را تبعید کرده است ! / شاه هیچکاره است! 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تنبیه عجیب نوجوانان شرور با خواباندن‌ شان در قبرستان! +تصاویر سرنوشت دردناک دختر 11 ساله در خانه جهنمی + عکس 12 سال زندان هم این جوان را آدم نکرد! / او حرفه ای تر شده بود + عکس ببینید اوباش تهران چه حرف های عجیبی می زنند + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه بارسلونا جام جهانی ستاره تکلیف جدال ستایش کاپیتان عکس فیلم قتل زن ایران خانواده روزنامه مرگ عربستان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بارسلونا در زمین خود برابر پی اس جی 1-4 باخت و از لیگ قهرمانان حذف شد. اتلتیکو نیز در زمین دورتموند 4-2 باخت و این تیم اسپانیایی نیز از رقابت ها کنار رفت. دو ناکامی بزرگ در یک شب برای فوتبال اسپانیا که هواداران رئال را بسیار خوشحال کرد. 

آاس نوشته است که شکست بارسا و اتلتیکو در رختکن رئال نیز موجی از خوشحالی را ایجاد کرده و باعث شده فشار زیادی از آنها کم شود. حالا رئالی ها که تقریبا قهرمانی لالیگا را در مشتشان دارند، با خیالی راحت‌تر برابر سیتی قرار خواهند گرفت و در صورت حذف از لیگ قهرمانان، این ناکامی بزرگنمایی نخواهد شد چون نه بارسا و نه اتلتیکو دیگر در بازی ها زنده نیستند. هدف رئال فتح پانزدهمین لیگ قهرمانان است اما اگر امسال به آن نرسند، حداقل اطمینان دارند که جام به دو رقیب دیگرشان نیز نخواهد رسید.

دیگر خبرها

  • انتقاد فان باستن از برناردو سیلوا: او بدترین ضربه پنالتی ممکن را زد
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • جشن بازیکنان دورتموند در مقابل دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پس از کسب پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲