Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد جوان که بعد از جدایی همسرش از زنان متنفر شده بود در اقدامی عجیب به زنان حمله کرده و با جسم نوک تیزی آنها را زخمی می کرد.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، سردار علیرضا لطفی رییس پلیس Police آگاهی تهران گفت : در پی چندین فقره جرح عمدی تعدادی از بانوان در مناطق مختلف شهر تهران توسط راننده موتور سیکلت طرح هوندا 125 و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع ، پرونده ای در این خصوص در اداره 16 پلیس آگاهی تهران بزرگ تشکیل و اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ویژه قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه شکات پرونده در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که به صورت پیاده در حال تردد بودند که مرد موتورسوار از پشت سر به آنها نزدیک شده و با جسم تیز آنها را از ناحیه پا مجروح و به سرعت از محل دور شده است .

یکی از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "ساعت 12 به صورت پیاده در حال تردد بودم که مردی ناشناس با موتورسیکلت هوندا، با پیراهن چهارخانه قرمز و شلوار مشکی ، قد بلند و در حالیکه کلاه کاسکت به سر داشت از پشت سر به سمت من آمد که ناگهان از ناحیه پای چپ احساس سوزش کردم ؛ پس از لحظاتی متوجه خونریزی شدید از ناحیه پا شدم که بلافاصله برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان مراجعه و پس از انجام اقدامات پزشکی و انجام آزمایشان لازم از بیمارستان ترخیص شده و به منزل بازگشتم " .

با آغاز اقدامات ویژه پلیسی ، کارآگاهان اداره 16 پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی به مناطق وقوع جرم Crime مراجعه کرده و در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق شدند تا تصاویر صحنه های مربوط به جرح تعدادی از شکات پرونده را بدست آوردند .

سرانجام با بهره گیری از تمامی تجهیزات پلیسی ، کارآگاهان اداره شانزدهم موفق به شناسایی هویت راکب موتورسیکلت بنام "علیرضا" 42 ساله شدند که بلافاصله با شناسایی مخفیگاه وی در منطقه خانی آبادنو ، در ساعت 23 شامگاه سه شنبه نخستین روز آبان ماه سال جاری دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش جسم تیز استفاده شده در زمان ارتکاب جرم نیز کشف شد .

متهم : از تمام زنان متنفر هستم .

بلافاصله پس از انتقال متهم به اداره 16 پلیس آگاهی تهران، تحقیقات از وی آغاز شد و صراحتا به ارتکاب جرم اعتراف کرد . متهم در اظهارات اولیه عنوان داشت : " مدت 4 سال است که متأهل هستم . مدتی است که با همسرم دچار مشکل شدم طوری که همسرم خانه را ترک کرده است ؛ به همین علت از تمامی زنان متنفر شدم و تصمیم به انتقام گیری گرفتم . یک شی ء نوک تیز داشتم که آنرا برداشته و سوارموتورسیکلت شدم ؛ در خیابان های شهر به دنبال خانم ها می رفتم و در مکانی خلوت با جسم تیز به آنها می زدم . مدتی است که از لحاظ روانی تحت فشار فرار Escape دارم ؛ به همین علت اقدام به این کار می کردم ؛ بیشتر در مناطق خانی آباد ، نازی آباد ، خیابان نبرد و افسریه این کار را می کردم".

در پایان متهم انگیزه خود از این اقدامات را اینگونه عنوان داشت : "می خواستم از زن ها انتقام بگیرم ".

تحقیقات ابتدایی پلیس احتمال می رود که این مرد مشکل روحی و روانی داشته باشد.

سردار علیرضا لطفی ، رئیس پلیس آگاهی تهران ، با اعلام این خبر گفت : " متهم پرونده برابر هماهنگی بعمل آمده با مقام محترم قضایی دادسرای ناحیه 33 و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ؛ لذا ازکلیه شهروندان بویژه بانوان محترم که بدین شکل مورد جرح عمدی توسط سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت قرار گرفتند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند " . خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خنده های شیطانی هانی کرده پس از دستگیری +اولین عکس بدون پوشش تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس اولین عکس از مردی که به زنان و دختران در خیابان های تهران حمله می کرد پسر بی شرم دختر زیبا را در خیابان خونین و مالین کرد! + عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! کشف تصویر عیسی مسیح زیر آب+عکس جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» + جزییات پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس وحشتناکترین خواستگاری در صحنه ای دردناک! +فیلم بن سلمان مادرش را تبعید کرده است ! / شاه هیچکاره است! 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تنبیه عجیب نوجوانان شرور با خواباندن‌ شان در قبرستان! +تصاویر سرنوشت دردناک دختر 11 ساله در خانه جهنمی + عکس 12 سال زندان هم این جوان را آدم نکرد! / او حرفه ای تر شده بود + عکس ببینید اوباش تهران چه حرف های عجیبی می زنند + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جنایی پلیس Police پزشکی منزل جرم Crime فرار Escape اخبار حوادث زنان حمله عکس جدایی مرد عکس فیلم قتل زن ایران خانواده روزنامه مرگ عربستان سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، اواخر فروردین امسال، مرد جوانی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، با اظهارات ضد و نقیضی گفت: همسرم به نام مهتاب چندی قبل از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است. ساعتی پیش یک پیامک از تلفن‌همراهش برای من آمده که در آن فردی نوشته بود، همسرم را به‌خاطر اختلافات شخصی به قتل رسانده و جسدش را در یک باغ دفن کرده است؛ سه فرزند دارم که بهانه مادر خود را می‌گیرند، لطفاً کمک کنید.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امورجنایی، تیمی از کارآگاهان با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند و برای تحقیقات محلی پای در خانه زن فقدانی گذاشتند اما در آنجا مشخص شد این زوج جوان اختلافات خانوادگی گسترده‌ای با یکدیگر دارند که همسایه‌ها نیز این موضوع را تایید کردند.

تیم جنایی در گام بعدی به سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند که بررسی‌های فنی در این شاخه از تحقیقات حاکی از آن بود، چند هفته قبل این زوج جوان با یک خانواده دیگر برای مسافرت به شمال رفتند اما پس بازگشت از این سفر اختلافات آنها بیشتر شده است.

در ادامه نیز مشخص شد، مردی که فقدانی همسر خود را با اظهارات ضد و نقیضی به پلیس آگاهی گزارش کرده است، به فرزندان خود گفته که مادرشان از خانه قهر کرده و دیگر با نخواهد گشت که این سرنخ‌های مهم باعث شد تا متهم با دستور بازپرس جنایی، بازداشت شود.

متهم که به موادمخدر اعتیاد شدیدی دارد در جریان بازجویی‌ها منکر هرگونه اختلاف با همسر خود بود اما او پس مواجه با مدارک موجود داخل پرونده چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشت و از یک جنایت هولناک پرده کرد.

مرد جوان ماجرا را اینطور توضیح داد: با همسر اختلاف داشتیم و به یکدیگر بدبین بودیم؛ چند هفته قبل با یک خانواده دیگر که از دوستان ما بودند به شمال رفتیم اما من در آنجا مخفیانه و به دور از چشم مهتاب پیشنهاد دوستی به یکی از همسفرها دادم که همسرم متوجه و باعث شد تا اختلاف‌ها بیشتر شود.

متهم گفت: هنگامی به تهران بازگشتیم، بچه‌ها به مدرسه رفتند و مهتاب این ماجرا را با من درمیان گذاشت که منجر به درگیری شدید بین ما شد؛ در جریان این نزاع کنترل خود را از دست دادم و با یک روسری همسرم را به قتل رساندم؛ نمی‌دانستم چه‌کاری انجام دهم برای همین جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم و به هنگامی که بچه‌ها به خانه آمدند مدعی شدم که مادرشان قهر کرده و از خانه رفته است.

وی ادامه داد: جسد نزدیک به دو روز زیر تخت قرار داشت و دچار جمود نعشی شده بود؛ برای همین وانت یکی از اقوام را قرض گرفتم و جسد بین یک پتو قرار دادم؛ اتفاقاً آن روز نیز در ساختمان ما یکی از همسایه‌ها اسباب‌کشی داشت به‌خاطر همین کسی به من شک نکرد!

مرد جنایتکار گفت: جسد را به یکی از روستا‌های اطراف شرق تهران بردم و در آنجا دفن کردم و با تلفن همراه همسرم یک پیامک برای گمراه کردن مسیر پرونده برای خود ارسال و پس از آن با طراحی یک سناریوی خیالی فقدان مهتاب را به پلیس اعلام کردم.

پس از اعترافات متهم و رمزگشایی از سرنوشت مرگبار زن گمشده، کارآگاهان اداره چهارم و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به همراه متهم راهی روستای موردنظر واقع در شرق تهران شوند و جسد را پیدا کنند.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • بازداشت مرد الکلی به دلیل اغفال و فراری دادن دختر ۱۸ ساله
  • پایان فرار ۲ ساله عامل یک جنایت در محله دربند تهران/ قتل در تهران دستگیری در قشم
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • قتل دوست صمیمی به دلیل ارتباط با خانواده!