Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- تیم های شهرداری و درنای ارومیه امروز /چهارشنبه/ در هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به ترتیب میهمان و میزبان تیم های شهرداری گنبد و خاتم اردکان هستند.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری ارومیه که هفته گذشته دیدار نخست خود را با نتیجه سه بر صفر مقابل پیکان تهران شکست خورد، امروز /چهارشنبه/ به مصاف هم نام گنبدی خود می رود که در هفته نخست پیروز میدان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان جاوید محسنی نیا در شهرداری ارومیه امروز مقابل همنام گنبدی کار سختی دارند زیرا حریف به دلیل پیروزی هفته گذشته اش مقابل تیم شهروند اراک روحیه خوبی دارد و این هفته نیز از امتیاز میزبانی و تشویق هواداران برخوردار است.
مسعود ذوقی با کمک مرتضی علایی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و احمد دامغانی نژاد به عنوان ناظر و حمید حق بین و مسعود یزدان پناه نماینده های سازمان لیگ در این مسابقه خواهند بود.
در یکی دیگر از بازی های این هفته تیم درنای ارومیه متشکل از بازیکنان نوجوان در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه میزبان خاتم اردکان است.
درنای ارومیه هفته گذشته در نخستین گام با قبول شکست سه بر صفر مقابل فولاد سیرجان ایرانیان این هفته نیز کاری سختی مقابل نماینده شهر اردکان خواهد داشت.
تیم درنای ارومیه امسال برای نخستین بار با هدایت «محمد وکیلی» سرمربی تیم نوجوانان کشور وارد کوران رقابت های لیگ برتر شده است و هشت بازیکن زیر 18 سال ارومیه ای در ترکیب آن حضور دارند.
داوود نافعی با کمک مهدی نویدی قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و احمد بندری و یونس حسن زاده به ترتیب ناظر و نماینده سازمان لیگ در این مسابقه خواهند بود.
این 2 دیدار همزمان با سایر مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 16 آغاز می شود.
به گزارش ایرنا در سال 1383 سه نماینده به نام های پگاه و آذرپیام ارومیه و آیدانه چالدران از آذربایجان غربی در لیگ برتر ایران حضور داشتند.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
7156/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ برتر اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 زننده گل پیروزی‌بخش شمس آذر در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان بود.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل است که در این نیمه بازی به بازیکنان دو تیم کارتی نشان داد، اما یکی از مربیان پیکان را اخراج کرد و به دیگری کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ