Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، از بررسی مشکلات و موانع کاری بانوان کار آفرین استان جهت حمایت از تولید ملی خبرداد.

ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی مهم ترین بستر رشد و توسعه جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرامی، افزود: در راستای حمایت از کالای ایرانی شاخصه، مولفه و راهکارهای مختلفی وجود دارد که باید با برنامه ریزی مناسب توسط مردم و مسئولان اجرایی شود.

 

پرویزپور، اظهار داشت: ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی و همچنین تقویت  کیفیت کالای تولیدی مهم ترین راه ارتقاء تولید، اقتصاد و اشتغال در کشور است.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، با اشاره به برنامه های تدوین شده در امور بانوان استانداری لرستان برای تحقق شعار سال، ابراز کرد: همکاری و هماهنگی با  اتاق بازرگانی و دستگاه های اجرایی مرتبط در خصوص مشکلات زنان کار آفرین و فراهم نمودن زمینه های مناسب در خصوص فرآینده بازاریابی از برنامه های محوری از ابتدای سال جاری بوده است.

 

وی افزود: برگزاری نشست های منطقه ای آسیب شناسی مشکلات بانوان کار آفرین در حوزه تولید، عرضه و بازار بین استان های لرستان، کرمانشاه، کردستان و همدان از دیگر برنامه های مهم در طول سال جاری بوده است.

 

پرویز پور، اظهار داشت: پیگیری اعطای تسهیلات کم بهره به زنان کار آفرین در راستای حمایت از مصرف کالای ایرانی از دیگر برنامه ها برای تحقق شعار سال و حمایت از تولید ملی در استان است.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، گفت: برگزاری  نمایشگاه های توانمندی های زنان روستایی و عشایر در راستای حمایت از تولیدات داخلی از دیگر برنامه های تدوین شده جهت حمایت از تولید ملی و مصرف کالای ایرانی در استان است.

 

وی در ادامه از تبیین راهکارهای فرهنگی برای تحقق شعار سال خبرداد و اظهار کرد: گفتمان سازی شعار سال از مهم ترین اقدامات برای تحقق اهداف مورد نظطر مقام معظم رهبری و حمایت از تولید ملی است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین موکب اربعین موکب مرز مهران مجلس مقام معظم رهبری شیراز حمایت از کالای ایرانی بانوان کار آفرین آسیب شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • علت عمده سقط جنین مسایل فرهنگی و اقتصادی است