Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی منچسترسیتی از عملکرد تیمش در بازی برابر شاختاردونتسک تمجید کرد. آفتاب‌‌نیوز :  به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی با برتری در زمین شاختاردونتسک تبدیل به اولین تیم انگلیسی شد که موفق می‌شود در اوکراین شاختار را شکست دهد. 
شاگردان پپ گواردیولا توانستند با سه گل برنده این دیدار باشند.
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از برتری تیمش برابر شاختار گفت: بسیار خوب بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول بازی با شاختار بهترین نیمه اول دوران حضورم در منچسترسیتی بود. کاملا فوتبال خوب و بی نقصی ارائه دادیم. شکست در بازی برابر برابر لیون کار ما را سخت کرد. بعد از برتری در دقایق پایانی برابر هوفنهایم در شرایط خوبی قرار گرفتیم و حالا با برتری در این دیدار سرنوشت دست خودمان است.
این سرمربی موفق در ادامه گفت: شاختار در نیمه دوم ما را تحت فشار قرار داد و نشان داد تیم خوبی است. آنها بازیکنان خوبی در اختیار دارند. چیزی که من را خیلی خوشحال کرده است این است که تیمم بازی خیلی خوبی ارائه داد. صرف نظر از نتیجه که برای ما ارزشمند بود، شیوه بازی خیلی خوبی برابر حریف داشتیم. 
منچسترسیتی دو هفته دیگر باید در اتحاد از شاختار پذیرایی کند و برتری در آن دیدار باعث خواهد شد تا تیم گواردیولا صعود خودش را به مرحله بعد این رقابت‌ها قطعی کند.ایسنا  کد خبر: ۵۵۲۶۷۰ تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: من سیتی بهترین بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)

به گزارش ورزش سه، کوین یامگا ستاره مصدوم استقلال در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کند و روز گذشته با استقبال ویژه هواداران استقلال رو به رو شد.

یامگا که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه چشم ادامه فصل را از دست داده بود با چشم‌بند مخصوص در تمرینات این تیم شرکت می‌کند تا آمادگی خود را برای بازگشت به میادین حفظ کند و از لحاظ بدنی دچار افت نشود و با آمادگی کامل به مسابقات بازگردد.

یامگا به واسطه درخشش در فصول گذشته و کم حاشیه بودن بین هواداران استقلال محبوبیت بالایی دارد و از زمان حضور در این تیم با عملکرد خوبی که داشته مورد توجه سرمربی‌های استقلال قرار گرفته و زیر نظر 3 سرمربی مختلف در ترکیب ثابت استقلال حضور پیدا کرده است.

این بازیکن فرانسوی با توجه به عملکرد فوق‌العاده ای که در نواختن ضربات پنالتی داشت مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته بود و زمانی که پشت توپ قرار می‌گرفت خیال استقلالی‌ها را راحت می‌کرد و با توجه به روند خوبی که در گلزنی داشت گلزن‌ترین خارجی استقلال در لیگ برتر است.

با توجه به مصدومیت شدیدی که برای یامگا ایجاد شد باید دید او در زمان بازگشت به فوتبال می‌تواند کیفیت قبل را داشته باشد یا از روزهای اوج خود در فوتبال فاصله خواهد گرفت اما چیزی که قطعی است او در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شده است و در سکوهای آبی از او همیشه به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار و کم حاشیه یاد می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی