Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:51:55 GMT

یک نقاشی‌ که پیر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۶۷۳۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 14 MB

کد خبر 4440058.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: تصویرگری خانه هنرمندان ایران نقاشی اربعین 97 کربلا اربعین حسینی امام حسین ع تیم فوتبال پرسپولیس ماه محرم و صفر السد قطر ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران عربستان سعودی دونالد ترامپ لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از نقاشی نتانیاهو تا تبلت نماینده اسرائیل در شورای امنیت

عصر ایران - 12 سال پیش، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر اسرائیل، وسط سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل یک نقاشی درباره پیشرفت هسته ای ایران نشان داد که تنها نگرفت، بلکه دستمایه طنز و تمسخر در داخل اسرائیل و سطح جهان شد.


اخیراً نیز نماینده اسرائیل در شورای امنیت، تبلت خود را به اعضا نشان داده که رویش تصویری از عبور موشک های ایرانی از بالای بیت المقدس دیده می شد. او با نشان دادن این تصویر گفت که ایران به  مسلمانان حمله کرده و مسجدالاقصی را در معرض خطر قرار داده است!


طنز تلخ و خونین ماجرا این است که نماینده حکومتی این چنین نسبت به امنیت مسلمانان ابراز نگرانی کرده که در طول قریب به 200 روز گذشته، 111 هزار مسلمان را کشته و مجروح کرده است. از حدود 35 هزار کشته نیز 14 هزار نفرشان کودک و 10 هزار تن دیگر زن بوده اند.

اسرائیل در حالی عبور موشک های ایران از فراز بیت المقدس را موجب نگرانی برای اماکن مذهبی دانسته که در 6 ماه گذشته 378 مسجد و 3 کلیسا را در نوار غزه مورد حمله قرار داده و برخی را به طور کامل ویران کرده است.



مقامات اسرائیل، شاید برای این عکس و نقاشی در سازمان ملل نشان می دهند که شأنی بالاتر از کاریکاتور برای این نهاد بین المللی که قرار بود حافظ صلح جهانی باشد، قائل نیستند.

زیاده عرضی نیست!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: موشک های ایران در آسمان قدس ؛ عکس تاریخی 

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • اوسمار از روی دست نکونام نقاشی کرد!
  • زنگ نقاشی در دل مزارع گندم
  • از نقاشی نتانیاهو تا تبلت نماینده اسرائیل در شورای امنیت
  • محک میزبان «سرزمین جدید»
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار + عکس
  • تصویری از نقاشی زیبای هادی چوپان روی دیوار
  • نقاشی زیبا از هادی چوپان در یک باشگاه ورزشی