Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:18:00 GMT

نتایج اعتراض به آزمون اصلح اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۶۷۳۸

نتایج اعتراض به آزمون اصلح اعلام شد

به گزارش خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آزمون سنجش صلاحیت حرفه ای مهارت آموزان سال 95 (آزمون اصلح) 24 مرداد در 21 استان کشور برگزار شد و نتایج این آزمون اول مهرماه اعلام شد.

براساس اعلام این نتایج ٦ هزار و ٧٧٨ نفر در آزمون شرکت کردند و از این تعداد هزار و ٦٠٠ نفر مهارت آموز گواهی را اخذ نکردند که باید در آزمون جبرانی اصلح شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مهارت آموزان نسبت به نتایج خود اعتراض داشتند و طبق اعلام دانشگاه فرهنگیان این نتایج از امروز دوم آبان ماه در سایت این دانشگاه قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

اعلام نتایج آزمون اصلح از امروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری امتحان شبه نهایی برای دانش آموزان غیرقانونی نیست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علی فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره امتحان شبه نهایی گفت: امتحانی تحت عنوان شبه نهایی وجود ندارد، مگر اینکه مدرسه برای ورزیده کردن دانش آموزان و آمادگی آنها برای آزمون نهایی، کاهش استرس دانش آموزان می‌توانند با هماهنگی انجمن اولیاء و مربیان این امتحان را برگزار کنند.
فرهادی افزود: امتحان شبه نهایی نباید منجر به افزایش استرس دانش آموزان شود و این امتحان اجباری نیست.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: معلم سرکلاس درس اجازه دارد تا بخشی از زمان تدریس خود را به ارزشیابی تحصیلی دانش آموزان اختصاص بدهد که به امتحان معروف است که بعد امتحان را تصحیح می‌کند و اینکار برای معلم جز زحمت چیزی ندارد.
فرهادی گفت: امتحان شبه نهایی غیر قانونی نیست و برای تقویت دانش آموزان برگزار می‌شود.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش می‌شود دانش آموز برای امتحان نهایی آماده شود، چون این امتحان تاثیر سرنوشت ساز دارد که اگر آماده نشود برای امتحان نهایی و صرفا با یک امتحان ممکن است آن درس را آمادگی نداشته باشد ولی هرچه معلم از قبل ارزشیابی کند تحت هر عنوانی آزمون برگزار کند مشروط بر اینکه استرس به دانش آموزان وارد نشود و موجب رشد دانش آموز شود اشکالی ندارد.
فرهادی درباره اینکه نمرات امتحان شبه نهایی جایگزین نمره های آزمون مستمر شود گفت: نمره مستمر کلاسی برعهده معلم است و معلم تشخیص می‌دهد تا کدام آزمون را در نظر بگیرد و معمولا معلمان بهترین آزمون دانش آموز را نمره مستمر در نظر می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا دانش آموز ضرر نکند.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: معلم می‌تواند هر آزمونی را برای آمادگی دانش آموزان برگزار کنند و به عنوان نمره مستمر در نظر بگیرند.
فرهادی گفت: نمره مستمر نمره پایش و اندازه گیری آمادگی دانش آموز است. وی گفت:آزمون مستمر در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: آزمون شبه نهایی نه می‌تواند جای آزمون نهایی را بگیرد و نه جای آزمون مستمر...

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی برای دانش آموزان غیرقانونی نیست
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • ماه رمضان ماه خشوع و خضوع است
  • آزمون هوش با جواب؛ فقط یه نابغه می تواند عدد گمشده را پیدا کند
  • ضرورت گسترش مهارت آموزی به دانش آموزان
  • تکالیف مهارت محور جایگزین «پیک نوروزی» ۱۴۰۳
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • مهارت آموزی به سمت دانش آموزان گسترش یابد
  • شرکت ۵۰۰ مددجوی ندامتگاه فردیس در آزمون فنی و حرفه‌ای
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است