Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی «آخرین داستان»، جایزه کوکومیکس موسیقی جشنواره بوچئون کره به فیلمی تعلق می‌گیرد که بهترین استفاده را از موسیقی در روایت برده باشد و این جایزه به اشکان رهگذر، کارگردان انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» رسید.

کریستف رضاعی آهنگساز انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» است که با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش، آفریدون و کاوه آهنگر می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویانمایی که در بخش پویانمایی‌های بلند سینمایی بیستمین دوره جشنواره بوچئون حضور داشت در رقابت با ۸ اثر از کشور‌هایی همچون برزیل، فرانسه، چین، کره و ژاپن جایزه کوکومیکس موسیقی را از آن خود کرد.

پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، اشکان خطیبی، بیتا فرهی، اکبر زنجان‌پور، فرخ نعمتی، حسن پورشیرازی، باران کوثری، مجید مظفری، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا، زهیر یاری و بانیپال شومون از گویندگان نقش‌های این پویانمایی هستند.

پویانمایی سینمایی «آخرین داستان» به تهیه‌کنندگی احسان رسول اف و تولیدشده در استودیو هورخش، پیش از این در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت جایزه ویژه هیئت‌داوران در بخش سینمای ایران و جوایز بهترین کارگردانی و فیلم‌نامه در بخش بین‌الملل شده بود.

جشنواره بین‌المللی فیلم فانتزی بوچئون از ۱۹ تا ۲۳ اکتبر هرسال در شهر بوچئون کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پویانمایی سینمایی آخرین داستان اشکان رهگذر شاهنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۷۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد