Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیر سرتیپ دوم علی اوجاقی» طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش به عنوان فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) معرفی شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی آجا، مراسم تکریم و معارفه فرمانده دانشگاه افسری امام علی(ع) با حضور «امیر کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دانشگاه برگزار و طی آن «امیر علی اوجاقی» به عنوان فرمانده جدید دانشگاه افسری معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، در این مراسم «امیر حیدری» طی سخنانی با اشاره به سوابق «سرتیپ دوم محمدرضا فولادی» از زحمات وی در طول دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرده و ضمن معرفی «سرتیپ دوم علی اوجاقی» به عنوان فرمانده جدید دانشگاه برای وی از خداوند متعال آرزوی موفقیت مسئلت کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین موکب اربعین مجلس کانون های مساجد مقام معظم رهبری شورای شهر تهران کانون های فرهنگی هنری مساجد دانشگاه افسری امام علی ع علی اوجاقی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر حبیب‌الله سیاری،  معاون هماهنگ کننده ارتش ظهر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سپهبد قرنی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شهید قرنی دو بار به اتهام کودتا علیه رژیم طاغوت دستگیر و زندانی شد. شهید قرنی را بدون درجه بازنشست کردند ولی پس از پیروزی انقلاب امام او را با درجه سرلشکری به عنوان رئیس ستاد ارتش انتخاب کردند.

وی تأکید کرد: شهید قرنی کلا ۴۰ روز در این مسئولیت ایفای نقش کرد، اما در این مدت کوتاه اقدامات ارزشمندی انجام داد، او مبارزه شدیدی با عوامل ضدانقلاب که به دنبال منحل کردن ارتش بودند، داشت.

سیاری افزود: در روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب تنها سپر دفاعی کشور ارتش بود که اگر منحل می‌شد کشور بدون سپر دفاعی بود. امام شهید قرنی را در این مسئولیت قرار می‌دهد که وی در جلسات مختلف با چریک‌ها و منافقین دفاع کرده و اجازه نداد آسیبی به ارتش وارد شود و ارتش به عنوان سپر دفاعی کشور حفظ شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهارداشت: در مسیر و خط انقلاب حرکت کردن بصیرت زیادی می‌خواهد، شهید قرنی واقعا بصیرت داشت و نتیجه اقداماتش این بود که آسیبی به سپر ارتش وارد نشد.

وی با بیان اینکه شهید قرنی نگاه دقیقی داشت و بنی صدر را به خوبی می‌شناخت، ادامه داد: شخصیت شهید قرنی مثل شخصیت شهید صیاد می‌تواند به عنوان الگو قرار گیرد.

سیاری همچنین با یادآوری این مطلب که با موشک تهران را می‌زدند مردم شعار می‌دادند موشک جواب موشک، اما خبر نداشتند نداریم؛ الان وضعیت موشک‌ها را می‌بینید، گفت: خودکفایی اولین درس در حوزه دفاعی است، در بحث نظامی گری تا جای امکان باید به توانمندی‌های خود متکی باشیم، در زمان جنگ توان تولید نداشتیم و گلوله توپ را جیره بندی می‌کردیم، اما امروز آنقدر تولید کردیم که صادر هم می‌کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش اضافه کرد: در تانک، ناو نفربر، سلاح‌های انفرادی و اجتماعی، ناوشکن، ناو، هواپیما، زیردریایی، سامانه‌های پدافند هوایی کاملا وابسته بودیم و وقتی وابسته باشیم در زمان نیاز به ما نمی‌دهند.

وی در پایان گفت: موشک تاو تمام شد و به ما نمی‌دادند و اگر جهادیان و دانشگاهیان پای کار نمی‌آمدند کی می‌توانستیم موشک تاو بسازیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • سردیس امیر سپهبد شهید قرنی رونمایی شد
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • ارتشی‌ها در صف اهدای خون