Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن قاسمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاخیر هشت ماهه در معرفی سومین فرماندار تنگستان به صلاح نبوده و دولت و وزارت کشور باید هر چه سریعتر فرماندار جدید را به دور از هر گونه سهم خواهی از جریانات سیاسی یا نمایندگان مجلس معرفی تا مردم بیشتر از این ضرر نکنند.

وی تاکید کرد: باعث تعجب است که استاندار بوشهر که خود وزارت کشوری است و در این چند ماه سکوت کرده و واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر اهرم تنگستان بیان کرد: معاون سیاسی استاندار هیچ شناخت عمیقی از تنگستان نداشته و باید بتواند در سختی‌ها و مشکلات استاندار را همراهی کند و از سوی دیگر استاندار تنها در انتصابات نقش نداشته و افرادی دیگری در خارج از مجموعه برای انتصابات و عزل و نصب‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه تنگستان چوب شکست انتخاباتی روحانی در سال ۹۶ را می‌خورد خاطرنشان کرد: سرپرست فعلی فرمانداری تنگستان نیز سابقه بخشداری و معاون فرماندار داشته و می‌تواند عهده‌دار یک فرمانداری باشد و کف مطالبات حامیان دولت نیز از ابتدا فرماندار بومی بوده که این امر محقق نشده است.

قاسمی‌زاده اضافه کرد: گزینه فرمانداری تنگستان و دیلم همزمان به وزارت کشور برای مصاحبه و طی مراحل اداری به وزارت کشور معرفی اما هشت ماه است که سومین فرماندار جدید تنگستان انتخاب و معرفی نشده که این موضوع عقب ماندگی‌های این شهرستان محروم را دو چندان می‌کند.

وی تصریح کرد: تنگستان نیروهای بسیار توانمند دارد و امروز باید به نخبگان و جوانان این شهرستان اعتماد کرد؛ این در حالی است که این مردم این شهرستان در تمام صحنه‌ها حاضر بوده و در دوران مبارزه با استعمار بیش از ۵۰ شهید و در دوران و دفاع مقدس نیز ۲۰۰ شهید را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

کد خبر 4440174

منبع: مهر

کلیدواژه: اهرم بوشهر تنگستان محسن قاسمی اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی بوشهر مرز مهران گرگان مشهد کرمانشاه یاسوج شهرکرد شیراز سنندج خطبه های نماز جمعه خرم آباد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با فساد شعار اساسی دولت

احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران از مازندران به عنوان در گرانبها یاد کرد و گفت: ظرفیت‌های انسانی ارزشمند و بزرگ و مردمان صمیمی و بزرگوار و جریان دانشی قوی دارد.

او با اظهار اینکه جریان معنوی قوی در مازندران وجود دارد، به سابقه ورزشی و علمی استان اشاره کرد و افزود: مازندران استان برجسته و مهم در کشور و پیشران در حوزه اقتصاد کشور است.

وحیدی سفر ۲۰ میلیون گردشگر را از دیگر ظرفیت‌های مازندران برشمرد و گفت: انتخاب استاندار برای این استان کار بسیار مشکلی است تا بتوانیم فردی جامع الاطرافی را انتخاب کنیم.

وزیر کشور عملکرد استاندار سابق مازندران را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استاندار سابق فداکارانه و ایثارگرانه در مازندران خدمت کرده است و خدا را شاکر هستیم که مدیران صبورانه و ایثارگرانه ایستادگی می‌کنند.

وحیدی با عنوان اینکه دشمنان نمی‌خواهند رشد و شکوفایی کشور راببینند، گفت: برخلاف تبلیغات سو معاندان، مدیران باپشتکار، خدوم و ایثارگر در حال خدمت به مردم هستند.

وزیر کشور با اشاره به توفیقات دولت در حوزه‌های مختلف نظیر دیپلماسی اقتصادی، افزود: مبارزه با فساد جزو شعار‌های مهم و اساسی دولت کنونی به شمار می‌رود.

او گفت: مازندران استان بسیار مهمی است و باید فردی را انتخاب می‌کردیم که کار‌های بزرگ شروع شده را در استان دنبال کند از این آقای یوسف نوری را که ظرفیت بزرگی هستند، را انتخاب کردیم.

 

منبع:مهر

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  • رضاییان: شرکت ذوب آهن درباره ربیعی کارشکنی کرد!
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت سیزدهم است
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر