Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:20:41 GMT

برگزاری کارگاه خودآزمایی سرطان پستان

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۸۲۴۵

برگزاری کارگاه خودآزمایی سرطان پستان

معاون پژوهشی و آموزشی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی از برگزاری "کارگاه خودآزمایی سرطان پستان" در روز پنجم آبان خبر داد.

رامین صرامی فروشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره این کارگاه توضیح داد: ماه اکتبر، ماه ارتقا بخشی و اطلاع رسانی به زنان در حوزه سرطان پستان است، به همین خاطر مرکز تحقیقات سرطان‌ پستان پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی با کمک و همیاری پژوهشکده فرهنگ و معماری کارگاه آموزش خودآزمایی را روز شنبه، پنج آبان از ساعت ۸ تا ۱۲ در پژوهشکده فرهنگ و معماری جهاد دانشگاهی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهشی و آموزشی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی  با بیان اینکه این پژوهشکده برنامه‌های متعددی در بحث آموزش، درمان و پیشگیری برای عموم مردم و افزایش کیفیت زندگی بیماران سرطانی را در دست طراحی و انجام دارد، افزود: با توجه به اینکه ماه اکتبر ماه اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری و تشخیص زودرس سرطان است و با توجه به اینکه مهم‌ترین امر در این زمینه خودآزمایی توسط  خود افراد است در نظر داریم در فرصت‌های مختلف این آموزش را به بانوان ارایه دهیم.

وی افزود: کارشناسان و متخصصین سرطان‌ بنام و زبده پلی کلینیک‌ تخصصی پژوهشکده معتمد، تکنیک‌های خودآزمایی پستان را که نقش بسزایی در پیشگیری و تشخیص زودهنگام بیماری‌های پستان خصوصا سرطان را دارد، به شرکت‌کنندگان آموزش خواهند داد.

به گفته معاون پژوهشی و آموزشی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی این کارگاه رایگان بوده و شرکت در آن برای عموم آزاد است، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق آدرس پایگاه اینترنتی پژوهشکده به آدرس www.ibcrc.ir ثبت نام کرده و با در دست داشتن کارت ملی خود در این کارگاه شرکت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی تشخیص سرطان سرطان پستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فاروق سلیمانی گفت: کارگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند در راستای اجرایی نمودن طرح تفکیک از مبدا در سطح شهر و مدارس برگزار شد.

وضعیت زباله سطح شهر و معضلات موجود، کاهش تولید پسماند، تفکیک از مبدا و بازیافت و پلاستیک برای دانش آموزان از جمله مباحثی بود که در این کارگاه‌های آموزشی ارائه شد و دانش آموزان با راهکار‌های حفظ محیط زیست و جداسازی زباله‌ها آشنا شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: روزانه بیش از ۱۷۰ تن زباله در شهرستان مهاباد تولید می‌شود که حدود ۴۰ درصد آن، زباله خشک می‌باشد که در صورت انجام تفکیک از مبدا قابل بازیافت می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه فنی و تخصصی کاربری سامانه تیر الکترونیک e_TIR در تهران
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد