Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل السد اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و سیستمی که برانکو برای این بازی به کار گرفت خیلی هوشمندانه و استادانه بود. خصوصاً شرایط بازی پرسپولیس پس از دریافت گل خیلی خوب بود. آنها خیلی خوب دفاع کردند و دفاعشان به شکلی نبود که توپ‌ها را بی هدف دفع کنند و برای استفاده از توپ‌ها و تبدیلشان به موقعیت حمله برنامه داشتند و موقعیت هم ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیستم با سیستمی که تیم ملی در جام جهانی به کار گرفت تا حدودی متفاوت بود.

وی افزود: این برد جای تبریک برای فوتبال ایران دارد که بعد از چند سال یک فینالیست در لیگ قهرمانان آسیا داریم و امیدوارم در بازی فینال نتیجه دلخواه ما کسب شود و بتوانیم فوتبال ایران را پس از سال‌ها در قله فوتبال آسیا ببینیم.

صالح در مورد تجربه‌های خودش در نیمه نهایی گفت: من با ذوب آهن به فینال صعود کردم و با استقلال هم تا نیمه نهایی آمدیم. زمانی که در استقلال بودیم قوانین فرق داشت و شرق و غرب آسیا در مراحل پایین‌تر با هم بازی می‌کردند. ما در مرحله یک چهارم نهایی به بوریرام تایلند خوردیم و این تیم را شکست دادیم و نیمه نهایی هم مقابل اف سی سئول بازی خیلی سختی داشتیم. هم بحث قدرت تیم‌های شرقی اینجا مطرح است و هم بحث فاصله زمانی و سفرهای طولانی ما. تمام تیم‌های غرب آسیا شکست خوردند و 3 تیم دیگری که به جز ما به نیمه نهایی آمدند تیم‌های شرقی بودند. دو بازی رفت و برگشت ما مقابل تیم سئول به فاصله یک هفته برگزار شد. بازی روز گذشته خاطرات ذوب آهن و استقلال را برایم زنده کرد هر چند مقایسه جالب نیست.

وی در مورد اینکه می‌گویند شرایط حمایتی از پرسپولیس متفاوت است عنوان کرد: من از جهت مثبت به این ماجرا نگاه می‌کنم. وارد این نمی‌شوم که آن زمان چه کمبودهایی وجود داشت ولی امیدوارم این روند که در پیش گرفته شده از این پس برای همه تیم‌ها اعمال شود. اینکه وزارت ورزش بسیج شده تا ورزشگاه آزادی را بازسازی کند خوب است ولی امیدوارم اگر یک تیم از شهر دیگر هم به این مرحله آمد ورزشگاهش را برای فینال تجهیز کنند.

مربی فوتبال کشورمان در مورد عملکرد منشا و نعمتی و درخششان در این بازی خاطرنشان کرد: این دو بازیکن از پیکان به پرسپولیس آمدند خصوصاً نعمتی که محصول خود پیکان است. تیم‌هایی مثل پیکان و سایپا واقعا در بازیکن سازی نفرات زیادی هرسال تحویل سایر تیم‌ها می‌دهند.

صالح در پایان با اشاره به دیدار فینال گفت: امروز حریف پرسپولیس مشخص می‌شود و باید دید کدام تیم حریف پرسپولیس خواهد شد. هر دو تیم حریفان سختی هستند و کار دشواری برای پرسپولیس خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس ذوب آهن مجید صالح السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی العین امارات با برد درخشان در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مچ مربی مشهور و توانمندی مثل ژرژ ژسوس پرتغالی را خواباند.

پیروزی بزرگ کرسپو و تیمش در العین باعث شد تا ژسوس موسپید کرده و با تجربه حیرت‌زده شود و با اینکه هنوز شانس جبران و رسیدن به فینال را دارد اما خیلی سخت می‌تواند این شکست را هضم کند و بعد از آن همه بازی بدون شکست با این باخت سنگین در این مرحله از لیگ قهرمانان کنار بیاید.

اما طرف دیگر این برد هرنان کرسپو سرمربی آرژانیتنی العین قرار داشت که در مرحله گروهی نتوانست با الدحیل قطر شرایط خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد و از کار برکنار شد.

کرسپو در گروهی که تیمش با پرسپولیس، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان هم‌گروه بودند نتایج ضعیفی قرار گرفت و اخراج شد تا کریستوف گالتیه فرانسوی جای او را بگیرد.

کرسپو در بازی رفت پرسپولیس و الدحیل در دوحه هدایت تیمش را برعهده داشت که دحیل هیچ حرفی برای گفتن نداشت و به راحتی تسلیم عالیشاه و یارانش شد اما در بازی برگشت گالتیه با شکست پرسپولیس مانع از صعود سرخ‌ها در گام پایانی شد و به وضوح در تیمش تغییرات بزرگی ایجاد کرد که در مقایسه بازی رفت و برگشت این تیم مقابل پرسپولیس مشهود بود.

حالا هرنان کرسپویی که در الدحیل و مرحله گروهی مقابل پرسپولیس تسلیم محض بود و حرفی برای گفتن نداشت در آستانه رسیدن به فینال  لیگ قهرمانان آسیاست و نیمی از این راه را رفته تا نشان دهد شاید بتوان روی دانش و توان مربیگری او حساب کرد.

دیگر خبرها

  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • ستاره بایرن: اول رئال، بعد فینال تمام آلمانی!
  • زنده شدن خاطرات تلخ سرخ‌ها با دیدن این قاب
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا
  • ترزیچ: حالا باید برای صعود به فینال چمپیونزلیگ بجنگیم
  • BVB در نیمه نهایی، این یک جنون محض بود!
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد