Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@22:04:19 GMT

این شرور را می شناسید؟! / زنان تهرانی از او وحشت داشتند! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۸۸۹۷

‍‍‍‍‍‍

حوادث رکنا: شرور تهرانی که برای زنان و دختران ایجاد مزاحمت می کرد در جنوب پایتخت دستگیر شد.

حجم ویدیو: 8.01M | مدت زمان ویدیو: 00:01:21

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police امنیت تهران در جریان مزاحمت یکی از اراذل و اوباش در محل کارش برای زنان و دختران شدند که در همین راستا تحقیقات پلیسی برای دستگیری این متهم کلید زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که این شرور جوان که مرتضی نام دارد یکی از متهمان تحت تعقیب پلیس است که 5 بار به خاطر شرارت و درگیری به زندان Prison رفته است.

بدین ترتیب ماموران پلیس امنیت تهران در طرح دستگیری اراذل و اوباش تهران موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم شده و مرتضی را در منطقه شهرری دستگیر کردند.

در بررسی ها مشخص شد که این جوان آخرین بار به خاطر یک درگیری فراری بوده و تحت تعقیب ماموران قرار داشته است.

بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

لحظه حمله داعشی ها به یک مسابقه فوتبال در عراق + فیلم این مرد را می شناسید؟ / او کجاست؟! +عکس عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف خنده های شیطانی هانی کرده پس از دستگیری +اولین عکس بدون پوشش تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس پسر بی شرم دختر زیبا را در خیابان خونین و مالین کرد! + عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! کشف تصویر عیسی مسیح زیر آب+عکس جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس شرط صدا و سیما برای فردوسی پور و «نود» + جزییات پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس وحشتناکترین خواستگاری در صحنه ای دردناک! +فیلم بن سلمان مادرش را تبعید کرده است ! / شاه هیچکاره است! 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا تنبیه عجیب نوجوانان شرور با خواباندن‌ شان در قبرستان! +تصاویر سرنوشت دردناک دختر 11 ساله در خانه جهنمی + عکس 12 سال زندان هم این جوان را آدم نکرد! / او حرفه ای تر شده بود + عکس ببینید اوباش تهران چه حرف های عجیبی می زنند + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents پلیس Police زندان Prison اخبار حوادث زنان جوان فراری دختران دستگیر شد عکس فیلم قتل ایران زن روزنامه خانواده عربستان عجیب مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • (عکس) هجوم مار سمی غول پیکر به کارگاهی در جنوب تهران!
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس