Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@20:12:13 GMT

گل خوردن پرسپولیس خوشحالم کرد!

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۹۰۰۱

نکیسا گفت: من خوشحال شدم که پرسپولیس در آن دقیقه گل اول را دریافت کرد. چون توانست به خودش بیاید و در نیمه دوم با دوندگی زیاد و یک بازی خوب توانست روی ارسال منشا و ضربه تمام کننده سیامک نعمتی به گل اول برسد.

نیما نکیسا پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره موفقیت پرسپولیس مقابل السد و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس امشب در قالب تیم ملی مقابل السد قطر بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جا دارد که به همه ایرانیان تبریک بگویم خصوصا به آقای گرشاسبی، برانکو و بازیکنان پرسپولیس تبریک بگویم که با جنگندگی تمام و تلاش زیاد توانستند در این بازی به پیروزی برسند و به فینال لیگ قهرمانان صعود کنند.

او در ادامه اظهار کرد: در نیمه اول پرسپولیس چندان خوب نبود و یک مقدار سردرگم بود و همین مساله باعث شد تا گل اول را دریافت کند. من خوشحال شدم که پرسپولیس در آن دقیقه گل اول را دریافت کرد. چون توانست به خودش بیاید و در نیمه دوم با دوندگی زیاد و یک بازی خوب توانست روی ارسال منشا و ضربه تمام کننده سیامک نعمتی به گل اول برسد. پرسپولیس در ادامه هم می‌توانست به گل‌های بیشتر برسد و یک موقعیت از امید عالیشاه و دو موقعیت از علی علیپور می‌توانست ما را به گل‌های بیشتری برساند.

نکیسا درباره بازیکنان پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در این بازی توانستند فوتبال بی‌نقصی را ارائه بدهند. دوندگی بیش از حد علیپور در این بازی توانست السد قطر را به مشکل بیندازد. شجاع خلیل‌زاده در این بازی و در نیمه اول چون از آگاهی محیطی خوبی برخوردار نبود باعث گل اول تیم السد شد اما از آن به بعد آن کارش را جبران کرد و تمام نقشه‌های السد را نقش برآب کرد و یک بازی جنگنده و بی‌نقصی را ارائه داد.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره عملکرد علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند در این بازی دو واکنش فوق‌العاده از خود نشان داد و توانست دروازه تیم پرسپولیس را نجات دهد. او در این بازی عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای داشت.

او در پایان نیز درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس تا همینجا که به فینال آسیا صعود کرده برای ما بسیار ارزشمند است ولی اگر بتواند در فینال مقابل آن تیم شرق آسیایی به پیروزی برسد ما شاهد یک نتیجه فوق‌العاده خواهیم بود و بسیار این مساله برای ما خوشحال‌کننده خواهد بود. اما تا همینجا هم جای شکر دارد و بازیکنان پرسپولیس فوق‌العاده بودند چون خود ما نیز تجربه بازی کردن در این بازی‌ها را داریم و می‌دانیم که بازیکنان پرسپولیس در چه شرایطی هستند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو هت تریک‌ کرد حریف خود را با ۶ گل در هم کوبید.

به گزارش مشرق، در حساس ترین بازی هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ عربستان النصر در خانه با درخشش کریستیانو رونالدو جشنواره گل به راه انداخت. النصر در این بازی خانگی توانست با ۶ گل حریف خود را در هم کوبد.

کریستیانو رونالدو ستاره این بازی بود و توانست ۳ گل به ثمر رساند. این ششمین هت تریک‌ این ستاره پرتغالی در این دو فصل حضورش در النصر است.

سادیو مانه هم عملکرد خوبی در این بازی داشت و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد. اوتاویو و الفتیل دیگر گل های النصر را به ثمر رساندند.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۴ امتیازی شد و با ۹ امتیاز کمتر نسبت به الهلال و البته یک بازی بیشتر در رده دوم باقی ماند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 3 می؛ تشویق رومن در شب سیلی خوردن کودی/ اخبار WWE
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)