Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه برخورد جدی و قاطع با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در لرستان صورت گیرد گفت: ۲۲ پرونده در بروجرد وازنا موردبررسی قرارگرفته و حکم تخریب و جریمه آن‌ها صادر شده است. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، احمد مراد پور ظهر امروز در جلسه کمیسیون ماده 99 رسیدگی به پرونده‌های ساخت‌وسازهای غیرمجاز که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد اظهار داشت: باید برخورد جدی و قاطع با ساخت‌وسازهای خارج از محدوده  شهر و روستاهای لرستان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متخلفین بدانند که در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی صورت نمی‌گیرد و تخریب بنای غیرمجاز و جریمه‌های سنگین در بحث ساخت‌وسازهای غیرمجاز در انتظار آن‌ها است.

معاون عمرانی استاندار لرستان بابیان اینکه برخورد قاطع و جدی با متخلفین ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دستور کار قرار دارد عنوان کرد: 22 پرونده در شهرستان‌های بروجرد وازنا موردبررسی قرارگرفته و حکم تخریب و جریمه آن‌ها نیز صادر شد.

غلامرضا عبداللهی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان با اشاره به نظارت بر اجرای طرح‌های هادی روستایی در سطح استان بیان کرد: با توجه به اینکه دهیاری‌ها نهاد عمومی غیردولتی هستند در بحث پروژه‌های عمرانی شامل جدول‌گذاری، بهسازی و تسریع معابر عمومی، کارشناسان فنی دهیاری‌ها نظارت برق عملکرد این پروژه‌ها را بر عهده‌دارند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان لرستان هزار و 347 دهیاری روستاهای بالای 20 خانوار وجود دارد تصریح کرد: در سطح استان کارشناسان دفتر امور روستایی به‌صورت دوره‌ای نظارت‌های خود را از این پروژه‌ها به لحاظ کیفیت، سرعت و دقت بر اساس سرفصل‌های خاص بر عهده‌دارند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی واحد مدیریت نظارت بر درمان دانشگاه، یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارایه خدمات از قبیل حجامت، گچ گیری، ختنه، فصد و. در شهر سرایان توسط کارشناسان نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.


دکتر جمشید مشایخی جم افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات طب سنتی کرده بود که با پیگیری‌های انجام شده، این واحد غیر مجاز پلمب شد.

وی گفت: همشهریان برای انجام خدمات طب سنتی در مؤسسات و مراکز پزشکی داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۳۲۳۸۱۳۱۱- ۳۲۳۸۱۳۳۹ -۰۵۶ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • ۳۵ هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی