Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - رییس فدراسیون پزشکی ـ ورزشی از راه‌اندازی کلینیک تخصصی پزشکی ـ ورزشی در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی خبر داد و گفت: راه‌اندازی این کلینیک بالای ۵۰ میلیارد تومان هزینه دارد که قرار است با همکاری وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور کلنگ این زمین در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی ظرف یک ماه آینده زده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش وب سایت نود و به نقل از ایسنا، دکتر غلامرضا نوروزی در نشست خبری که امروز (چهارشنبه) در محل فدراسیون پزشکی ـ ورزشی از راه‌اندازی مجهز ترین کلینیک تخصصی پزشکی ـ ورزشی در ضلع شرقی آزادی خبر داد و گفت‌: با مساعدت وزیر ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور زمینی در ضلع شرقی ورزشگاه آزادی روبروی آکادمی ووشو برای تاسیس کلینیک تخصصی پزشکی ـ ورزشی اختصاص پیدا کرده است که در حال‌ حاضر کارهای اداری آن انجام شده است و در حال واگذاری به فدراسیون است. تلاش ما بر این است تا بتوانیم این کلینیک را که هزینه ای بالغ بر بالای ۵۰ میلیارد تومان بودجه برای تاسیس آن است و وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در این زمینه حمایت های لازم را انجام خواهند داد ظرف دو سال به پایان برسانیم تا بتوانیم مجهزترین کلینیک تخصصی پزشکی ـ ورزشی را در ایران داشته باشیم. پیش‌بینی ما بر این است که این کلینیک مجهز به کلینیک ارتوپد، ستون فقرات، آب درمانی ، توانبخشی وبدنسازی مجهز خواهد شد و بنا داریم در این کلینیک مرکز آموزش و تحقیقات نیز داشته باشیم.

او همچنین درباره آخرین وضعیت بهزاد کتیرایی، خاطر نشان کرد: به دلیل بیماری صعب العلاجی که دارد متاسفانه وضعیت خوبی ندارد و قرار است امروز از بیمارستان ترخیص شود و در منزل دوره درمان خود را سپری کند. ما آرزوی شفای عاجل برای او داریم و امیدواریم که روند درمان او به خوبی انجام شود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • تشکر استقلالی ها از هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی / فیلم
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود