Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بر اساس رای قطعی شعبه دادگاه کیفری دو شهرستان بندرعباس ۶ متهم اصلی این باند ضرب مسکوکات تقلبی طلا در مجموع به تحمل ۶۶ سال و شش ماه حبس تعزیری محکوم شدند.
حجت الاسلام اکبری افزود: توقیف همه اموال حاصل از جرم و منع اشتغال در حرفه مربوط به صنف طلا، همچنین انتشار حکم محکومیت توسط مرکز رسانه قوه قضائیه، نتیجه بررسی این پرونده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: حکم صادره پس از تأیید در دادگاه تجدیدنظر استان هرمزگان هم اکنون در مرحله اجرا است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بر اساس این حکم، سردسته باند با نام یوسف کدپور (کدیور) فرزند احمد با ۱۱ فقره سابقه کیفری به جرم ساخت سکه شبیه مسکوکات داخلی و خرید و فروش آن و همچنین مشارکت در ترویج این نوع سکه و سردستگی گروه مجرمانه به ۱۵ سال حبس تعزیری و ضبط اموال تحصیلی به نفع دولت و به جرم جعل پلمب ۵۹ مغازه طلافروشی و ۲۱ واحد صنفی به ۳ سال حبس تعزیری و همچنین به اتهام جعل علامت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به ۱۵ سال حبس تعزیری و منع اشتغال به حرفه مربوط به صنف طلا و جواهر محکوم شد.
حجت الاسلام اکبری افزود: ۶ عضو اصلی باند پس از یک ماه کار اطلاعاتی و امنیتی و همکاری ماموران انتظامی هرمزگان و تهران ،ابتدای شهریور ماه در مرکز کشور دستگیر شدند.
وی گفت: در بازرسی از منازل، کارگاه‌ها و ضرابخانه‌های متعدد ساخت سکه‌های جعلی، بیش از هفت هزار سکه تقلبی آماده فروش، ۲ دستگاه پلمب سکه، ۷ دستگاه تراش برای ساخت مهر و ضرب سکه، ۱۵ کیلو ورقه مسی برای ساخت سکه تقلبی، ۳۵ عدد مهر تقلبی ضرب سکه، ۶ عدد مهر جعلی ادارات و نهاد‌های دولتی و غیردولتی، تعدادی برچسب تقلبی مربوط به سکه و پلمب آن، چندین هزار دلار و ۲ عدد رایانه که مورد استفاده برای جعل مهر‌های سکه بود، کشف و به همراه ۷ دستگاه خودروی متعلق به این باند توقیف شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: هرمزگان سکه های تقلبی بزرگترین باند خلیج فارس بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی