Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
قهرمان ۳۳ ساله کشتی حرفه‌ای جهان با حضور در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد ناچار است برای مبارزه دوباره با سرطان خون رینگ کشتی را مدتی ترک کند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، ليتي جوزف آنواي كه با نام حرفه‌اي رومن رينز در دنياي دبيلو.دبليو.يي WWE شناخته مي‌شود، در برنامه «دوشنبه‌شب راو» حضور يافت و نخستين بار اعتراف كرد از 11 سال پيش با بيماري سرطان خون مبارزه مي‌كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت كه يك‌بار اين بيماري را شكست داده و حالا دوباره بايد به مبارزه با آن برخيزد. كناره‌گيري از دنياي قهرماني به معني پس دادن كمربند قهرماني WWE است.

رينز خطاب به تماشاگران حاضر در سالن پراويدنس در رودآيلند آمريكا گفت: «نام من جو است و از 11 سال پيش با سرطان خون زندگي مي‌كنم. متاسفانه بيماري من بازگشته است. به همين دليل ديگر نمي‌توانم آن قهرمان مبارز باشم. مي‌خواهم از عنوان قهرماني جهان بگذرم و كمربند را پس بدهم.» او در عين حال تاكيد كرد كه ورزش قهرماني را براي هميشه كنار نمي‌گذارد و پس از بهبودي دوباره به رينگ بازمي‌گردد.

رينز با اشاره به اينكه غيبتش موقتي خواهد بود، افزود: «مي‌خواهم يك نكته را شفاف كنم؛ اين حرف‌هاي من اصلا معني بازنشستگي نمي‌دهد. پس از آنكه سرطان خون را شكست دادم، دوباره به خانه خودم بازمي‌گردم.» كشتي‌گير حرفه‌اي آمريكا پيش از ورود به دنياي كشتي بازيكن فوتبال آمريكايي و از مهم‌ترين چهره‌هاي دنياي WWE در سال‌هاي اخير بود؛ ورزشكاري كه بسياري انتظار داشتند جانشين بزرگاني چون هالك هوگان و راك شود.

او در چهار دوره اخير رقابت رسل‌مانيا حضور داشت و در سه دوره كمربند قهرماني دسته سنگين‌وزن كشتي حرفه‌اي را از آن خود كرده بود. اعتراف رينز به ابتلا به سرطان خون از 2008 و شكست دادن بيماري در يك مقطع با پيام‌هاي الهام‌بخش بسياري از كشتي‌گيران و هواداران مواجه شد. جان سينا هم در توييتر نوشت: «تو همه چيزت را براي ورزش دادي و ما در اين لحظه عشق و حمايت‌مان را نثار تو مي‌كنيم.»

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در سال جاری شاهد دو اتفاق و رویداد در ورزش کشور بودیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، در نشست خبری که پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در محل این وزارتخانه برگزار شد، درباره وظایف وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: در قانون اهداف و وظایف هفت وظیفه برای وزارت ورزش مشخص شده است که شامل بخش‌های مختلفی از جمله ورزش همگانی، قهرمانی، حرفه‌ای، فرهنگی و ... می‌شود. ما در سال جاری شاهد دو اتفاق و رویداد در ورزش کشور بودیم. یکی از آنها دیدار ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب بود. برای اولین بار ورزشکاران نوجوان و جوان زورخانه‌ای به اجرای برنامه پرداختند. در آن دیدار که رضایت‌مندی مقام معظم رهبری را نیز به دنبال داشت و ایشان از عملکرد وزارت ورزش رضایت داشتند، 23 بار از کلمه تشکر استفاده کردند و 10 بار به‌صورت اختصاصی از ورزشکاران تشکر کردند.

وی در ادامه افزود: دومین اتفاق حضور رئیس جمهور در وزارت ورزش و جوانان بود. معاونان وزارت ورزش گزارش‌هایی را داشتند و رئیس جمهور نیز تأکیداتی را برای مسئولان داشت. همچنین هشت مصوبه در شورای عالی ورزش به تصویب رسید. درباره پروژه‌ها نیز تصمیماتی گرفته شد که چگونه به اتمام برسند. همچنین مشخص شد که از ظرفیت سایر دستگاه‌ها نیز استفاده شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان همچنین خاطر نشان کرد: سند ملی آمایش سرزمینی در دست تدوین است تا هر رشته در شهری مشخص که مهد آن است، بیشتر رشد کند. این سند برای ما بسیار مهم است. موضوع بعدی بحث برنامه و سند ملی پیشرفت ورزش کشور است که نقشه راه و چشم‌انداز ورزش ایران را مشخص می‌کند. در این برنامه اهداف مختلف پیش‌بینی شده است تا به آنها در طول سال‌های آینده دست پیدا کنیم. این سند شامل دو بخش است؛ چشم‌انداز و راهبردها و همچنین نحوه پیاده‌سازی برنامه‌ها.

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • تشریح وضعیت شیوع سرطان در ایران
  • وضعیت شیوع سرطان در ایران/ ۶۰ درصد سرطان‌ها قابل پیشگیری است
  • مصدومیت شدید عضو بلادلاین پس از سقوط از ارتفاع/ اخبار WWE
  • تاج‌الدینوف به دنبال دومین طلای آسیایی
  • آلکاراس قهرمان مسابقات مسترز ایندین ولز شد
  • درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم
  • اسبقیان: در سال ۱۴۰۲ دو اتفاق و رویداد مهم در کشور رخ داد
  • وداع فوتبال آسیا با آخرین قهرمان جام ملتها