Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، با هدف استفاده از توانایی های علمی، پژوهشی و فرهنگی طرفین، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به منظور حفاظت و بهره برداری از آثار و ارزش های دفاع مقدس و ثبت حماسه های جاودانه امت اسلام و آثار آن در شئون فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی و جلوگیری از نابودی و تحریف و یا به فراموشی سپرده شدن میراث گرانبهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاوردهای دفاع مقدس منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهداف این تفاهم نامه شامل مواردی از جمله استفاده از توانایی های علمی، پژوهشی و فرهنگی طرفین، توسعه همکاری های فیمابین، برطرف کردن نیازهای متقابل براساس اهداف و وظایف مندرج در مرکز نشر و ترویج علوم و معارف دفاع مقدس دانشگاه است.

گفتنی است همکاری و تعامل درخصوص تقویت کمی و کیفی اسناد مربوط به دفاع مقدس، مشارکت و حمایت مادی و معنوی از پایان نامه ها و رساله های دانشجویی و پژوهش های علمی تخصصی مرتبط با علوم و معارف دفاع مقدس، برگزاری همایش ملی و جشنواره های سالانه آثار پژوهشی برتر دفاع مقدس، ایجاد یادمان شهدا در دانشگاه ها، همکاری جهت استفاده از ظرفیت کرسی های نظریه پردازی و آزاداندیشی، مشارکت در برگزاری بهینه درس آشنایی با دفاع مقدس و... محورهای همکاری این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.

انتهای پیام/

108 / 167 تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس دکتر طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس دکتر طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود