Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در این جشنواره که به همت کمیته ورزش، اداره امور عمومی و خدمات و روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد، "عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان ، "کوهساری" مدیر کل تجهیزات سازمان بنادر به همراهی جمعی از معاونین، مدیران و کارکنان بخش های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این برنامه صبحگاهی که حدود دوساعت به طول انجامید، پس از پیاده روی در محوطه اداری و پیمودن مسیر یک کیلومتری، در برنامه نمادین کاشت نهال برای یادمان و گرامیداشت یاد و خاطره هفت تن از همکاران فوت شده حضور یافتند.

پس از آن در زمین ورزشی مهمانسرای بندر شهید رجایی، گردهم آمدند تا با شرکت در مسابقات مختلف ورزشی، صبح کاری یکی از روزهای پاییزی خود را به شکلی متفاوت آغاز کنند.

در ابتدای این مراسم "اله مراد عفیفی پور" مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و رییس کمیته ورزش این اداره کل ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: در این مجموعه بزرگ اقتصادی، به منظور ایجاد شرایط سلامتی و تندرستی همکاران و حضور پرنشاط آنها در جامعه و محیط کار، فضاها و امکانات ورزشی مناسبی ایجاد شده است.

وی افزود: امکانات ورزشی موجود در شهرک های شهیدان رجایی و باهنر جزو بهترین ها در سطح شهر بندرعباس محسوب می شود.

عفیفی پور یاد و خاطره همکاران در گذشته طی سال های اخیر را گرامی داشت و اقدام ابتکاری کاشت نهال برای این همکاران را حرکتی قابل تحسین دانست.

گفتنی است، این برنامه در راستای سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی پیرامون توسعه و گسترش ورزش همگانی با هدف ایجاد شادابی و نشاط بین کارکنان، تقویت روحیه مشارکت و تعمیم آن در زندگی اجتماعی برگزار شد.

شایان ذکر است، برگزاری مسابقات اطلاعات عمومی، طناب کشی، حلقه زنی و تیراندازی با کمان از دیگر بخش های این جشنواره بود که با استقبال گسترده همکاران مواجه شد و در پایان به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان برگزیده در بخش های مختلف، هدایایی تقدیم شد.

از دیگر نکات قابل توجه و پیامدهای مثبت این رویداد می توان به تشکیل هیات ورزشی تیراندازی با کمان اشاره کرد که "کوهساری" مدیر کل تجهیزات سازمان بنادر برای حمایت از این اقدام، قول مساعد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال پیاده روی جامعه سازمان بنادر و دریانوردی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از آماده افتتاج شدن ۱۳ هزار میلیارد تومان پروژه توسعه دریامحور و مذاکره ساخت کشتی برای کوبایی‌ها خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی‌اکبر صفایی با اشاره به عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه توسعه دریا محور اظهار کرد: سال گذشته 100 هزار میلیارد تومان شامل 50 هزار میلیارد تومان از منابع دولت و 55 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در بنادر کشور سرمایه‌گذاری شد.

وی ادامه داد: 13هزار میلیارد تومان از این حجم از سرمایه‌گذاری، آماده افتتاح شده است.

وی با اشاره به تأکید رئیس جمهوری بر توسعه تجارت خارجی با کشورهای همسایه افزود: تعاملات حمل‌ونقل دریایی با کشور ونزوئلا از گذشته تا امروز ادامه دارد و با سایر کشورهای حوزه آمریکای جنوبی به صورت موردی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: صنعت کشتی‌سازی ایران در سطح جهانی مورد توجه است و به طور مثال ونزوئلا سفارش ساخت سه فروند کشتی 90 هزار تنی داشت که توسط مهندسان توانمند کشورمان انجام و تحویل شد.

صفایی بیان کرد: مذاکراتی در زمینه ساخت کشتی با کشور کوبا نیز انجام شده که امید است از توان داخلی در این حوزه برای ساخت کشتی‌های مورد نیاز کشورهای آمریکای جنوبی به خوبی استفاده کنیم. در زمینه تجارت دریا برد با کشورهای حوزه دریای خزر نیز با دستیابی به رکورد حدود 9 میلیون تن، 30 درصد رشد ثبت شده که عمدتاً با کشورهای روسیه و قزاقستان بوده‌ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان