Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر عبدالله نژاد روز چهارشنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی در فرمانداری پلدشت افزود: این سد در حال حاضر 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اتمام آن، یکی از مهمترین طرح های زیربنایی دولت تدبیر و امید در شمال آذربایجان غربی به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: ساخت سد کرم آباد پلدشت بر روی رودخانه ارس از سال 1394 آغاز شده است و در دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با بهره برداری از سد کرم آباد بالغ بر 19 هزار و 250 هکتار از اراضی منطقه در پلدشت و شوط تحت پوشش طرح های آبیاری و زهکشی قرار می گیرد.
فرماندار پلدشت با اشاره به نقش موثر رسانه ها در اطلاع رسانی صحیح از عملکرد دولت گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی کشور عملکرد بسیار مناسبی داشته که باید از خبرنگاران آن قدردانی کرد.
علیرضا فولادی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: ایرنا از یک سو با انتشار اخبار توسعه به دنبال امید آفرینی است و از سوی دیگر مشکلات و دغدغه های مردم را از مسوولان مربوطه پیگیری می کند .
به گزارش ایرنا، سد کرم آباد از نوع خاکی با هسته رسی و حجم مخزن 53.7 میلیون متر مکعبی بوده و در 30 کیلومتری جنوب پلدشت در حال احداث است.
این سد از جمله سدهای ساخته شده خارج از بستر رودخانه در آذربایجان غربی است که برای آبگیری آن، 20 کیلومتر خط انتقال آب از سد ارس و سه ایستگاه پمپاژ احداث می شود.
آذربایجان غربی تا پیش از سال گذشته، 12 سد داشت که سد سیلوه پیرانشهر در سال 1396 به این تعداد افزوده شد؛ این سدها شامل سدهای بوکان، شهرچای ارومیه، حسنلوی نقده، مهاباد، ساروق تکاب، زولا و دریک سلماس، ماکو، شهید قنبری، آغ چای، ارس 2 و قیقاج است.
9918/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی آذربایجان غربی جمهوری اسلامی چای دهه فجر پلدشت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سجاد بیرامی افزود: ۱۳۵ مصوبه در قالب ۱۸۱ پروژه شامل ۹۰ فضای روباز و ۲۲ فضای سرپوشیده روستایی و ۲۴ فضای روباز و ۴۵ فضای سرپوشیده شهری در این سفرها به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی رسیده است.

وی اضافه کرد: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها هفت هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بوده که برای ۲۰ شهرستان تمهید و اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از نزدیک به ۵۰۰ هزار مترمربع فضای ورزشی اضافه شده در آذربایجان غربی، ۲۸۰ هزار مترمربع در حوزه تکمیل پروژه های نیمه تمام بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: هفت پروژه برای محلات کم برخوردار در قالب مصوبات محرومیت زدایی با اعتبار بیش از ۹۳۰ میلیارد ریال شامل ۲ فضای روباز و پنج فضای سرپوشیده به مساحت بیش از هفت هزار مترمربع نیز در دست اجراست.

بیرامی گفت: همچنین در سفر رییس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۲۶ پروژه ورزشی سرپوشیده و ۱۹ فضای ورزشی روباز مصوب شده که از این میزان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو