Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار گلایه های فریبا کوثری و علی عمرانی، دو تن از بازیگران مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» از تهیه کننده این سریال به دلیل عدم پخش آن، با امیر پوررحمانی تهیه کننده سریال «آسمان هوای باران دارد» گفت و گویی داشتیم که در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: قطعا پخش نشدن سریال دلیلی دارد. ریاست سازمان صدا و سیما نامه ای زدند که سریال از نظر محتوایی مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله را در مصاحبه های دیگری هم عنوان کرده بودم. این مشکلات باید برطرف شوند چراکه در نهایت من به عنوان تهیه کننده مجموعه باید پاسخگو باشم.

پوررحمانی اضافه کرد: علی عمرانی هنوز هشت رو از پایان قراردادش باقی مانده بود که جلوی دوربین نیامد و گفت دستمزد ماه بعدی من را بدهید تا بیایم. حتی خانم کوثری هم تمام دستمزدشان را دریافت کرده اند.

پوررحمانی با اشاره به زمان اضافه شدن ناظر کیفی به این مجموعه بیان کرد: اواخر تصویربرداری پروژه ناظر کیفی آمد. جانبازی که در این سریال طراحی شده است آن جانبازی که باید از دفاع مقدس نشان دهیم، نیست و برخی مشکلات محتوایی از این دست وجود دارد که باید برطرف شود.

تیه کننده سریال «آسمان هوای باران دارد» افزود: همیشه سعی کردم علیه بازیگران مصاحبه نکنم اما تصور می کنم زمانی که می گویند از تهیه کننده راضی نیستیم کمی ناعادلانه حرف زدند. بازیگر حق دارد کارش دیده شود ولی نه زمانی که حقوق شان را قبل از اتمام تصویربرداری تحویل می گرفتند و اگر کمی تاخیر داشت همین بازیگران جلوی دوربین نمی‌آمدند! سازمان صدا و سیما نوسان مالی دارد و پول را دیر پرداخت می کردند؛ زمانی که پول بازیگران دیر واریز می شد پنج روز کار را تعطیل می کردند.

امیر پوررحمانی با توجه به معضلات و مشکلات این پروژه یاآور شد: متاسفانه بازیگران جوی را ایجاد کردند و کارگردان هم آن ها را همراهی کرد. شهرام شاه حسینی 10 روز کار را تعطیل کرد. چندبار کارگردان بدون هماهنگی اسم سریال را تغییر داده است. هرکس هرکاری دوست دارد انجام می دهد در نهایت هم مصاحبه می کنند که از تهیه کننده راضی نیستیم. ما معضلات زیادی برای این سرلاه داشتیم.

وی اضافه کرد: صدا و سیما پخش این سریال را آذرماه اعلام کرده است من پس دلیلی برای این صحبت ها وجود ندارد. هر تهیه کننده ای دوست دارد کارش پخش شود ولی اگر مشکلی پیش بیاید باید منِ تهیه کننده پاسخگو باشم نه بازیگری که به خاطر دریافت پولش، وادار به فروش ماشینم شدم! علی عمرانی گفت اگر پیام واریز پول به حساب من نیاید جلوی دوربین نمی‌آیم.

پوررحمانی با اشاره به زمان اولیه پخش سریال خاطرنشان کرد: ابتدا خواستند سریال ایام محرم و صفر پخش شود ولی من اجازه ندادم چون ممکن است دیده نشود. ای کاش اول از من می پرسیدند بعد مصاحبه می کردند. اگر جوابم قانع کننده نبود بعد این صحبت ها را مطرح کنند.

امیر پوررحمانی در پایان مطرح کرد: در حال حاضر در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی هستیم و تلاش می کنیم با دقت این مسائل را برطرف کنیم تا زمانی که روی آنتن رفت با مشکل مواجه نشویم چراکه وقتی سریال روی آنتن می رود تازه گلایه کردن از آن شروع می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تهیه کننده فریبا کوثری علی عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6088873

دیگر خبرها

  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • پیش‌بینی هوای استان اردبیل در ۵ روز آینده
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده