Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:04:14 GMT

97 هزار بیمار در کلینیک بیمارستانی خمین پذیرش شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۱۹۸۹۶

97 هزار بیمار در کلینیک بیمارستانی خمین پذیرش شد

دکتر «محمدرضا امیربیگلو» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:بیش از 53 هزار بیمار در درمانگاه اورژانس و بیش از 44 هزار نفر در کلینیک ویژه بیمارستانی امام رضا (ع) پذیرش و از خدمات درمانی بهره مند شدند.
وی ادامه داد: 30 پزشک در 15 تخصص داخلی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان ، قلب و عروق ،اطفال ،بیهوشی، چشم پزشک، ارتوپدی، متخصص پیشگیری اجتماعی، متخصص جراحی عمومی، اعصاب و روان، متخصص طب فیزیک، پوست، عفونی و متخصص گوش حلق بینی در این کلینیک فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی خمین اظهار داشت: انواع جراحی در اتاق عمل سرپایی، نوارعصب و عضله، ساکشن گوش و تامپون بینی، مشاوره تغذیه و دیابت، انواع تزریقات پوستی، پاپ اسمیر،گچ گیری و آتل از مهمترین فعالیت های کلینیک تخصصی بیمارستانی است.
دکتر امیر بیگلو افزود: 200 میلیون ریال اعتبار برای ارایه خدمات رفاهی به مراجعه کنندکان برای افزایش فضای داخلی سالن های انتظار، خرید بیش از 100 عدد صندلی و نصب تلویزیون در کلینیک امام رضا (ع) هزینه شده است.
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) خمین یادآور شد: کلینیک تخصصی خمین نخستین مرکز تخصصی ویژه بیمارستانی در استان مرکزی است که 2 سال گذشته در زمینی به مساحت یکهزار و 400 مترمربع با زیر بنای 750 متر در جوار بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر ساخته شد.
دکتر امیر بیگلو ادامه داد: برای ساخت و تجهیز این کلینیک 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و این مرکز مجهز به امکانات پیشرفته پزشکی برای ارایه خدمات هرچه بهتر به مراجعه کنندگان است.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است که ضریب اشغال تخت آن 75 درصد است.
7277/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان مرکزی امام خمینی جراحی زایمان قلب راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۱۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیات بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟/ جزئیاتی بیشتر از درگذشت متخصص بیمارستان شریعتی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند