Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم‌آباد در جلسه علنی مجلس امروز( 2 آبان‌ماه )طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: ایها الناس وضعیت فوق‌العاده برنامه فوق‌العاده می‌خواهد و منفعل بودن هر مسئول در شرایط بحرانی کنونی ارمغانی جز تضعیف اعتماد و کاشته شدن بذر ناامیدی نخواهد داشت.

وی افزود: آقایان وزرا اگر قبول دارید که وضعیت کشور عادی نیست پس برنامه ویژه و متفاوت شما برای وزارتخانه‌هایتان چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم‌آباد با تذکر به وزارت تعاون بیان کرد: چه فراوان اند انسان‌های شریفی که قادر نیستند حتی قرص نانی را با قرض برای معاش خود تهیه کنند و وزارت رفاه و تعاون اجتماعی باید به قید فوریت برای تأمین مایحتاج اولیه دهک‌های پایین جامعه اقدام کند.

نماینده مردم خرم‌آباد ادامه داد: چرا کسی به حال بازنشستگان لشکری و کشوری که عمر و جوانی خود را صرف سربلندی این کشور کرده‌اند، نمی‌کند؟ تعدادی از بازنشستگان به جای استراحت و بهره‌مندی از نعمت بازنشستگی، با فقر، فلاکت و بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند، اجازه ندهید که این افراد بیش از آن شکسته شوند.

بیرانوندی بیان کرد: آقای نوبخت! لطفا رسیدگی به وضعیت بازنشستگان را به حالت شعاری خارج کنید و اکنون که زمان تدوین لایحه بودجه است، به تعهد دولت در برنامه ششم عمل کنید و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در بودجه سال 97 لحاظ کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حقوق حقوق‌بگیران در سال یکبار و آن هم حداقلی افزایش می‌یابد، در صورتی که اقتصاد کشور به صورت دائم در حال نوسان است، لذا دریافتی حقوق‌بگیران را متناسب با شرایط اقتصادی روز کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نماینده مردم جلسه علنی صحن علنی مجلس وزارت تعاون وزارت رفاه جامعه لایحه بودجه دولت حقوق بودجه اقتصاد کشور شرایط اقتصادی بازنشستگان نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است