Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بانک کشاورزی در مهر ماه 1397  در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف ایجاد انگیزه تحصیلی و همچنین با تمرکز بر موضوع صرفه جویی و مصرف بهینه آب، 4800 بسته نوشت افزار با محوریت شعار «آب بان باشیم» به دانش آموزان سراسر استان سیستان و بلوچستان اهدا کرد.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، این بانک با توجه ویژه به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی، از سال 1388 نسبت به برگزاری دوره های آموزشی یک روزه در قالب طرح های آموزشی "بانک پذیری کودکان و نوجوانان" اقدام کرده و همچنین از ابتدای سال 96 با طراحی شخصیت آب بان، ضمن آموزش کودکان و نوجوانان، زمینه آشنایی آنان با نحوه مدیریت منابع آب و استفاده بهینه از آن را فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است در همین راستا از ابتدای سال تحصیلی 1397 تاکنون بانک کشاورزی ضمن حضور در مدارس سطح استان سیستان و بلوچستان به ویژه در مناطق روستایی، تعداد 4800 بسته هدیه نوشت افزار، با معرفی شخصیت آب بان به دانش آموزان استان اهدا کرده است.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • درخواست تلخ و گریه‌آور کودکان سیل زده سیستان بلوچستان | فیلم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • پیشگامی پلیس در استفاده ازظرفیت دانش‌آموزان درگسترش قانون‌
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • پلیس؛ پیشگام بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانون‌مداری
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است