Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:47:20 GMT

خروجی جلسه فدراسیون و ملی‌پوشان بسکتبال چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۰۶۱۳

خروجی جلسه فدراسیون و ملی‌پوشان بسکتبال چه بود؟

به نظر می رسد جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با ملی پوشان این رشته خروجی خاصی نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، همچنان موضوع اختلاف بین ملی پوشان بسکتبال و فدراسیون به خاطر مصاحبه هایی بر سر امکانات اردوی تیم ملی ادامه دارد. بعد از آنکه یکی، ۲ بازیکن موضوعاتی مثل نبود ماست و دوغ در وعده هایی غذایی را مطرح کردند، مدیر تیم های ملی واکنش تندی به این ماجرا داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هم اعتراض دسته جمعی ملی پوشان را شاهد بودیم که به اظهارات مسعود قاسمی پاسخ دادند.


بعد از گذشت مدتی از این ماجرا ۲ روز قبل کمیته فنی فدراسیون بسکتبال با حضور بازیکنان تیم ملی تشکیل جلسه داد تا موضوع ختم به خیر شود. این در حالی است که امروز روزنامه گل در گزارشی به شایعه پیگیری وزارت ورزش در این ماجرا پرداخته و از تهدید برخی از ملی پوشان پرده برداشته است.


عباس مرشدی، عضو کمیته فنی فدراسیون بسکتبال درباره مباحث به وجود آمده در جلسه و خروجی آن می گوید: «اولین جلسه کمیته فنی با حضور شاهین طبع سرمربی تیم ملی برگزار شد. او درباره مباحث فنی و انضباطی تیم ملی مباحثی را مطرح کرد و کمیته فنی هم تصمیم گرفت با تعدادی از ملی پوشان بسکتبال جلسه ای در این راستا برگزار کند. کمیته فنی به عنوان دوست و پدر با این بازیکنان صحبت کرد و آنها هم مباحث خود را مطرح کردند. به هر حال ممکن است در یک خانواده سوءتفاهم هایی به وجود بیاید. این بازیکنان هم زحمت می کشند و هم انتظاراتی دارند. آنها توضیحاتی دادند و جواب هایی شنیدند. در نهایت باید فدراسیون با کمیته فنی یک جلسه داشته باشد تا به راهکار مناسبی برای آینده تیم ملی برسیم.»


وی درباره گلایه های ملی پوشان و عکس العمل سرپرست تیم ملی عنوان کرد: «ما به عنوان یک بزرگتر خواستیم ارتباط ما با بازیکنان یک ارتباط دوستانه باشد. سعی می کنیم بهترین راهکار را انتخاب کنیم تا دیگر چنین مسائلی به وجود نیاید. به هر حال باید ما استانداردهای اردویی داشته باشیم و این صحبت درستی است. به هر حال همه می دانند که ما در ایران زندگی می کنیم و زمانی می توانیم درباره استاندارد حرف بزنیم که آینده آن را هم بدانیم.»


باید دید با این وضعیت فدراسیون بسکتبال و ملی پوشان که ۲ بازی حساس برابر استرالیا و فیلیپین را در پیش دارند، به چه نتیجه ای بعد از اختلافات اخیر خواهند رسید.

بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد