Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@03:02:42 GMT

رحمانی برای تصدی وزارت صمت از مجلس رای می آورد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۱۰۶۶

رحمانی برای تصدی وزارت صمت از مجلس رای می آورد

محمداسماعیل سعیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رحمانی با حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برنامه های خود را برای تصدی این وزارتخانه به شکل مختصر ارایه کرد.
وی اظهار داشت: در برنامه های وی نکات کلیدی برای حل مشکلات فعالان این حوزه گنجانده شده بود که نشان از شناخت وی از وضعیت و مسایل و مشکلات صنعت، معدن و تجارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی ادامه داد: با توجه به برنامه های اعلام شده رحمانی به اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، به نظر می رسد نمایندگان به وی رای اعتماد بدهند.
رضا رحمانی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه محمد اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی، فرهاد دژپسند برای وزارت اقتصاد و امور دارایی و محمد شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز یکشنبه طی نامه ای از سوی رییس جمهوری به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
رحمانی نماینده سه دور مجلس شورای اسلامی از تبریز، اسکو و آذرشهر، پیش از این قایم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت بود و در زمان کنونی سرپرست این وزارتخانه است.
رحمانی همچنین در زمان حضور در خانه ملت، ریاست کمیسیون صنعت و معدن این نهاد قانونگذار را بر عهده داشت.
جلسه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی قرار است شنبه و یکشنبه 5 و 6 آبان برگزار شود.
جلسه مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزیران پیشنهادی رییس جمهوری شنبه آینده برگزار می شود.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی خانه ملت رییس جمهوری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت معدن و تجارت راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید
مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی

وی افزود: در 8 حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید 16 نماینده انتخاب شوند.
وزیر کشور عنوان کرد: شعب اخذ رای و سامانه های اخذ رأی مشخص شده است. در دور اول انتخابات در چهار حوزه انتخابیه، انتخابات تمام الکترونیکی برگزار شد، اما برای اولین‌بار این انتخابات در این گستردگی اجرا می‌شود و تحول مهمی در حوزه اخذ رأی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229321 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • پیشرفت برنامه‌ها در دانشگاه فرهنگیان کافی نیست
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات از شبکه سهند
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند