Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@21:31:15 GMT

بهترین گلر تاریخ جام ملتها هم انتخاب شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۱۱۳۵

بهترین گلر تاریخ جام ملتها هم انتخاب شد +عکس

دروازه‌بان فقید ایرانی به عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

به گزارش مشرق، در پایان نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از هواداران فوتبال، ناصر حجازی دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان تاریخ جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.

ناصر حجازی، دروازه‌بان فقید تیم ملی فوتبال ایران، در جام‌ ملت‌های ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ توانست در این دو جام با ایران به قهرمانی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از بهترین دروازه‌بانان آسیا در قرن بیستم است.

در این نظرسنجی که بیش از ۴۵۰ هزار نفر در آن شرکت کردند، حجازی ۵۹ درصد آرای مخاطبان سایت AFC را کسب کرد. پس از او، نور صبری، دروازه‌بان عراق در جام ملت‌های ۲۰۰۷ که با این تیم به قهرمانی رسید با ۳۷ درصد آرا قرار گرفت.

محمد الدعایه از عربستان سعودی، لی وون جائه از کره جنوبی، یوشیکاتسو کاواگوچی از ژاپن و مارک شوارتزر استرالیا دیگر رقیبان حجازی در این نظرسنجی بودند.

پیش از این، علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی‌کیا به ترتیب لقب بهترین مهاجم، بهترین هافبک و بهترین مدافع تاریخ جام ملت‌های آسیا را از سوی هواداران فوتبال کسب کرده بودند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین جام ملت های آسیا 2019 دروازه بان ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گلرهای استقلال خوزستان تمرین خود را برای تقابل با بهترین خط حمله لیگ انجام دادند و آماده دیدار سخت مقابل سپاهان می‌شوند.

در دیدار رفت سپاهان و استقلال خوزستان حسن پورحمیدی درون دروازه آبی‌پوشان خوزستان قرار گرفت و در آن مسابقه 3 گل دریافت کرد، پورحمیدی در آخرین دیدار استقلال خوزستان مقابل ملوان هم درون دروازه قرار گرفت و یک گل دریافت کرد.

دروازه‌بان‌های استقلال خوزستان که رقابت جالبی با یکدیگر دارند در این تمرین با انگیزه نشان دادند و در تلاش بودند که کادرفنی تیم را قانع کنند و به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب اصلی مقابل سپاهان به میدان بروند.

سیروس پورموسوی به ترتیب 14 بار حسن پورحمیدی را درون دروازه قرار داده و 11 بار هم به فرزین گروسیان میدان داده است که در این بین پورحمیدی موفق به انجام 3 کلین شیت شده است،  با توجه به انتخاب‌های نامشخص سیروس پورموسوی در انتخاب دروازه‌بان این تیم تا روز مسابقه مشخص نخواهد بود که فرزین گروسیان یا پورحمیدی درون دروازه قرار خواهند گرفت.

استفاده چرخشی از دو دروازه‌بان هم سطح تیم استقلال خوزستان تاثیر منفی روی این تیم نشده و رقابت خوبی بین گلرهای این تیم ایجاد کرده است، باید دید آنها مقابل هجومی‌ترین تیم فوتبال ایران و آقای گل فوتبال ایران چه عملکردی خواهند داشت و می‌توانند دروازه استقلال خوزستان را در این دیدار سخت بسته نگه‌دارند یا خیر!

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال