Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این خبر قابلیت‌های جدیدترین سری خودروی تویوتا کورولا هاچبک را بررسی می‌کنیم.

این خودرو مقرون به صرفه که دارای آپشن‌های بسیار عالی نیز هست، 21,090 دلار قیمت دارد. این نشان می‌دهد که قیمت کورولا کمی بیشتر از Mazda3 است. Mazda3 با قیمت 19,345 و Civic با قیمت 20,150 در جایگاه پایین‌تری از لحاظ قیمت نسبت به کورولا هاچبک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی خارجی این خودرو نیز بسیار جذاب و در عین حال کاربردی است. این خودرو دارای باربند اسپورت، تایر 10 پره، نور زاویه ای و دیگر موارد است. طراحی داخلی این خودرو نیز حرفی برای گفتن دارد. امتیاز آن 6 از 10 است که عدد قابل توجهی به نظر می‌رسد. به جای طرح‌های ابتدایی و زاویه‌های 90 درجه ای مسطح، تویوتا یک کابین کورولا S جذاب ساخته است. داشبورد آن با پلاستیک سیاه و چرم مصنوعی ساخته شده است. صندلی‌های این خودرو نیز زیبا و راحت هستند. درست است که مواد استفاده شده در طراحی داخلی کیفیت بسیاربالایی ندارد ولی برای این خودرو گزینه‌های بسیار مناسبی هستند.

در نقدی که برای این خودرو در اینترنت منتشر شده است امتیازی که برای عملکرد این خودرو در نظر گرفته شده است، 7 از 10 است. که مسلما امتیاز قابل توجهی است. این خودروی جذاب هاچ‌بک دارای قابلیت‌های شگفت‌انگیزی است. موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر این خودرو دارای قدرت 168 اسب بخار است.

از لحاظ امنیت نیز این خودرو حرفی برای گفتن دارد. کورولا Hatchback یک لیست بلند بالا برای قابلیت‌های امنیتی خود دارد. این موارد امنیتی شامل ترمز اضطراری، هشدار افزایش سرعت، تشخیص عابر پیاده در فضاهای کم نور، تشخیص دوچرخه سوار و موارد دیگر است.

مصرف سوخت این خودرو امتیاز نسبتا خوبی گرفته است.( 5 از 10 ) با هر گالون سوخت این خودرو 30 مایل در سطح شهر و 38 مایل در بزرگراه را می‌پیماید. این خودرو یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که در زندگی روزمره به یک خودروی خوب و مناسب احتیاج دارند.

بیشتر بخوانید: بطری آب هوشمند شما را زیر نظر دارد +فیلم

انتهای پیام/

نقد تویوتا کورولا هاچبک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت خودروهای چینی ؛ جک ، لاماری و فونیکس چند ؟
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • تفاوت عجیب قیمت خودرو در ایران و امارات
  • شاهین اتومات چند شد؟ + جدول قیمت
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • کشف خودروی تویوتا قاچاق از یک تعمیرگاه