Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آران و بیدگل گفت: این واحد تولیدی توانست با صادرات 15 میلیون دلاری انواع فرش به عنوان صادر کننده نمونه ملی انتخاب شود.
مجتبی محلوجی افزود: مقصد محصولات نساجی این واحد تولیدی به 68 کشور دنیا بوده است.
وی گفت: با راه اندازی دو دستگاه بافت فرش1500شانه ، تولید این واحد از 420هزار به540 هزار مترمربع در سال افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت آران و بیدگل افزود: صادرات بالا ، از مزیت های تولید این فرش است که در حال حاضر و در ابتدای کار تولید نیمی از این محصول تولیدی به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس صادر می شود.
محلوجی راه اندازی واحد ریسندگی در این واحد تولیدی را از دیگر مزیت های فرش تولیدی دراین واحد تولیدی بیان کرد و گفت: ظرفیت تولید این واحد ریسندگی درحال حاضر بدون نیاز به نخ خارجی ، دو هزار و 800 تن انواع نخ آکرولیک با کیفیت داخلی است.
وی همچنین افزود: با راه اندازی خط تولیدفرش هزار و 500 شانه ، ظرفیت اشتغال در این واحد از 180به330 نفر افزایش یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان آران و بیدگل فرش صادرکننده نمونه ملی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد