Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمود صادقی در نشست علنی امروز (چهارشنبه دوم آبان) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تقدیر و سپاس از مقام معظم رهبری در تاکید بر ضرورت شفافیت به مثابه یک حق برای مردم در برابر حاکم با استناد به نامه حضرت علی (ع) خطاب به دستگاه های اجرایی گفت: در اجرای قوانین مربوطه و اجرای رهنمود معظم له در عمل التزام داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های تحت نظر مقام معظم رهبری بیشتر به رهنمودهای ایشان توجه کند.

وی در تذکر به وزرای امور خارجه، اطلاعات و کشور بیان کرد: در برابر عمل ناجوانمردانه و اخلالگرایانه ربودن مرزبانان کشور، واکنش جدی‌تری نشان دهید و برای استرداد تروریست‌ها وابسته به بیگانگان و مستقر در خاک پاکستان اقدام عملی انجام دهید.

رئیس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصاد و انضباط مالی مجلس به دستگاه‌های اجرایی درخصوص اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان هشدار داده و یادآور شد: به جای تلاش برای گریز از قانون و توسل به استفساریه تلاش کنید، راه برای جوان شدن مدیریت کشور هموار شود.

صادقی اظهار کرد: نحوه عمل رهبری در انتخابات اخیرشان نشان می‌دهد رویکرد جوان‌گرایی در نظام مدیریت کشور در عالی ترین سطح حاکمیت مدنظر است، تقاضا می کنم همه به این رهنمودها توجه کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابر تحلیل کارشناسان یکی از دلایل ضعف و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، پیر شدن مدیران بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمود صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یادمان «نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری(مدظله) به دانشگاه امام علی علیه السلام» که حاصل همکاری چند نهاد فرهنگی با مسئولان دانشگاه افسری امام علی علیه السلام در طول یک‌سال است، به پاس زنده نگهداشتن مقام شامخ شهدا، در ایستگاه مترو امام علی علیه السلام که همجوار با دانشگاه افسری امام علی علیه السلام است طراحی و تولید شده است.

نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری به پاس رشادت‌های شهدا و نقش بی بدیل ۱۱۸۴ شهید دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) در دوران انقلاب، دفاع مقدس و صیانت از مرزهای اعتقادی و حریم اهل بیت(ع) به این دانشگاه است.

اجرای ویژه «یگان موزیک دانشگاه»، «پخش نماهنگ از اقدامات و مراحل اجرای یادمان، سخنرانی فرمانده دانشگاه از جمله بخش‌های دیگر این برنامه است.

آیین رونمایی از یادمان «نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»، با حضور مسئولان لشکری و کشوری و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان و به همت و طراحی مدیریت فرهنگی هنری مترو و با مشارکت دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره برداری مترو روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، عید عزت است
  • رژیم صهیونیستی سیلی جانانه‌ای از ایران خورد
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد