Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه گفت: براساس پالایش‌های اداره راه و شهرسازی ۳۶۰۰ مستأجر نیازمند زمین در منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب شناسایی شده است. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ استانها کرمانشاه نظرات

شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه بیشترین تعداد مستأجران آسیب‌دیده در زلزله سال گذشته مربوط به شهرستان سرپل‌ذهاب است اظهار داشت: براساس پالایش انجام شده توسط راه و شهرسازی حدود 3600 مستأجر نیازمند زمین در این شهرستان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مقرر شد با تدابیر خاص بلوک‌هایی برای این افراد در نظر گرفته شود و تا 10 روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند. 

کهریزی با اشاره به اینکه به دنبال زلزله آبان ماه سال گذشته در مجموع 37 هزار و 301 واحد نیازمند بازسازی بودند گفت: تاکنون 14 هزار و 800 واحد در روستاها بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 12 هزار و 93 پروانه ساختمانی در مناطق شهری صادر شده است عنوان کرد: در مناطق شهری خود مردم با استفاده از تسهیلات مختلف مشغول بازسازی هستند.

کهریزی با اشاره به اینکه در حوزه شهری در مجموع 90 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود گفت: میانگین هر واحد شهری 100 مترمکعب در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه در روستاها به هر واحد 70 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود افزود: تاکنون حدود 54 هزار واحد عملیات تعمیر را به اتمام رسانده‌اند و امید داریم تا سالگرد زلزله 20 هزار واحد در روستاهای زلزله‌زده به بهره‌برداری برسد.

کهریزی با بیان اینکه تاکنون 104 هزار و 589 فقره پرونده به بانک معرفی شده است گفت: افزایش قیمت ارز بر قیمت مصالح ساختمانی نیز مؤثر بود اما با مدیریت انجام شده بخشی از مصالح با قیمت اسفند ماه عرضه شد و اکنون نیز مصالحی همچون فولاد و سیمان در حال توزیع است.

وی با اشاره به تسهیلات و کمک‌های جدید دولت برای زلزله‌زدگان عنوان کرد: ساز و کار کمک‌های بلاعوضی که اخیراً تصویب شده در حال تعریف شدن است و امید داریم به زودی توزیع شود.

انتهای پیام /ح

R41380/P1357/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله این استان را لرزاند

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری صبح امروز (پنجشنبه) در حوالی فاریاب در جنوب کرمان، گفت: این زمین لرزه خسارتی نداشته است.

حمید سالخورده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نیروهای امدادی در منطقه فاریاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.

کانون این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام شده است.

کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.

فاریاب شهری در استان کرمان و مرکز شهرستان فاریاب است.

شهر فاریاب، در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902000

دیگر خبرها

  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم