Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، این تیم با تلاشی مثالزدنی از فاصله با تیم‌های عربی عبور کرده و فینالیست لیگ قهرمانان شده است. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

یحیی گل‌محمدی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس در مسابقات آسیایی را دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: من فکر می‌کنم علاوه بر همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس تمامی فوتبالدوستان ایرانی هم شب گذشته به این تیم افتخار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با وجود مشکلات و کمبودهای زیاد و یک محرومیت سخت دست به کار بزرگی زدند و هرگز در این مسیر ناامید نشدند. به نظر من پرسپولیس همین امروز هم قهرمان آسیاست، چرا که دو باشگاه متمول و پرستاره فوتبال قطر را شکست داده و با شایستگی به این مرحله رسیده است.

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: چیزی از فاصله امکانات و زیرساخت‌های فوتبال ما با کشورهای عربی کم نشده است. هنوز هم به خوبی می‌دانیم که قیمت یک بازیکن آنها معادل بودجه یک فصل باشگاه‌های ماست، اما پرسپولیس با تلاشی مثالزدنی در موقعیت محرومیت از این فاصله ها عبور کرد، حریفان خودش را شکست داد و در یک شب به یاد ماندنی مقابل چشم هوادارانش به فینال آسیا رسید.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در خاتمه گفت: به عنوان کسی که سال‌ها پیراهن پرسپولیس را در مسابقات داخلی و آسیایی بر تن کرده است، می‌خواهم از برانکو و دستیارانش تشکر کنم که این موفقیت بزرگ را به دست آوردند و میلیون‌ها هوادار پرشور پرسپولیس در سراسر ایران را خوشحال کردند. همچنین به عنوان یک مربی در لیگ برتر فوتبال ایران خوشحالم که چنین اتفاق مهمی روی داده است و می‌تواند در بالا رفتن امتیازات فوتبال ایران و حفظ تعداد سهمیه‌های باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا تأثیرگذار باشد. امیدوارم این موفقیت با پیروزی پرسپولیس در مسابقه فینال تکمیل شود تا بعد از سال‌ها شاهد قهرمانی یک تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران یحیی گل‌محمدی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است