Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@22:50:50 GMT

گازوئيل يورو 4 در گرگان عرضه مي شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۱۹۸۰

گازوئيل يورو 4 در گرگان عرضه مي شود

خبرگزاري آريا - گرگان - ايرنا- رييس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداري گرگان از برنامه ارائه گازوئيل يورو4 به اتوبوس هاي درون شهري خبر داد و گفت: اين سوخت استاندارد با همکاري شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان در مرکز استان عرضه مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از اين سازمان، احمدعلي سالاري اظهار داشت: عرضه سوخت استاندارد يورو 4 ويژه اتوبوس هاي درون شهري با هدف کمک به کاهش آلودگي هوا و حفظ سلامت شهروندان، براي اولين بار در گلستان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، از طراحي و ساخت مخزن سوخت يورو 4 در توقفگاه اتوبوس هاي سازمان حمل و نقل مسافر شهرداري گرگان خبر داد و افزود: اين مخزن با گنجايش 50 هزار ليتر و با هزينه اي بالغ بر 2 ميليارد ريال طراحي و ساخته شد.
به گزارش ايرنا خرداد ماه امسال دبير کارگروه ملي آلودگي هوا از عرضه گازوئيل يورو 4 در 400 جايگاه در کشور خبر داده و گفته بود که 220 جايگاه در کلانشهرها و مابقي در جاده‌ها و محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي اين نوع سوخت را عرضه مي کنند.
3014 /1648
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالرضا داوری مشاور سابق محمود احمدی نژاد در واکنش به قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

۱۲ سال پیاپی است که رهبر انقلاب بر مساله«تولید» ملی تاکید می کنند. با اینحال و برغم تولید انبوه، با کیفیت و قیمت مناسب اتوبوس برقی در داخل، زاکانی که خود را انقلابی و ولایی می نامد، می خواهد بنام خرید ۲۵۰۰ اتوبوس برقی، ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی های چینی واریز کند!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901658

دیگر خبرها

  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است