Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا : امیر اوجاقی به عنوان فرمانده جدید دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش منصوب شد.

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید دانشگاه افسری امام علی(ع)، با حضور امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش، در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم امیر حیدری، طی سخنانی با اشاره به سوابق سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، از زحمات ایشان در طول دوران تصدی این مسئولیت قدردانی کرده و ضمن معرفی سرتیپ دوم علی اوجاقی به عنوان فرمانده جدید دانشگاه برای وی از خداوند متعال آرزوی موفقیت مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

رفتار سرد «پسر خاشقچی» در دیدار با بن سلمان معنای خاصی دارد! + تحلیل عکس ها این زن صدای قتل خاشقجی را شنید! + جزییات دختر جوانی را روی تخت بیمارستان اهواز به قتل رساندند سقوط دو شیء مرموز از آسمان در فخرآباد خراسان! تجاوز آقای وکیل به زنان در دفترکار! / پلیس این صحنه ها را می دید +فیلم لحظه جرم مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این شرور را می شناسید؟! / زنان تهرانی از او وحشت داشتند! +فیلم 7 زن و بچه های قاشقجی را بشناسید؟!/ او اصلا عرب نبود!+ عکس حمله خونین موتورسوار ناشناس به 15 زن و دختر تهرانی / انگیزه چیست؟! مرگ مرموز 2 دختر خوشگل اهوازی +عکس جزغاله شدن 6 کودک توسط پدر و مادرشان+عکس خنده های شیطانی هانی کرده پس از دستگیری +اولین عکس بدون پوشش عکس های دیده نشده از حمله به زنان و دختران بدون چادر + جزئیات اعتراف پدر و پسر فقط زنان را شکار می کردند! + عکس ربط دادن ترور سعید کریمیان به قتل خاشقچی ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه موفقیت امام علی روابط عمومی معارفه موفقیت اینستاگرام عکس فیلم قتل زن ایران روزنامه خانواده مرد عربستان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • سرپرست دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب شد | داود یونسیان کیست؟
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • حجاب مقوم عاملیت زن مسلمان