Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام احمدی گفت: در همایش دوچرخه سواری که به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی در شهرکرد برگزار شد، بسته های آموزشی زیست محیطی در بین شرکت کنندگان با هدف آموزش و ترویج فرهنگ محیط زیست توزیع شد، که این بسته ها شامل کتابچه های آموزشی و کیسه های پارچه ای زباله بود.

وی افزود: در این همایش که با شرکت حدود ۳۰۰ نفر از علاقه مندان و دوست داران محیط زیست برگزار شد، رکاب زنان مسیر میدان معلم تا بوستان تهلیجان شهرکرد را طی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ضمن اشاره به اهمیت ورزش به ویژه ورزش دوچرخه سواری در حفظ محیط زیست، گفت: این گونه همایش ها با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به جای خودروهای شخصی و در راستای کاهش آلودگی هوا و صوت، حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان برگزار می‌شوند.

احمدی در پایان با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و هوای پاک از عموم مردم خواست برای برخوردار از هوای پاک از وسایل بی آلایندگی ها از جمله دوچرخه در انجام کارهای روز مره خود علاوه بر انجام ورزش به حفظ محیط زیست خود نیز کمک کنند.

کد خبر 4440503

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری شهرام احمدی محیط زیست چهارمحال و بختیاری اربعین ۹۷ شورای شهر تهران شهرداری تهران اربعین 97 نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران کنگره ملی خانواده بیمه قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی خانواده پلیس راهور اربعین حسینی طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به نشست کمیسیون متبوع خود با رئیس سازمان محیط زیست گفت: جلسه‌ای با آقای سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست داشتیم و در این جلسه به این سازمان ماموریت دادیم تا به صورت هفتگی به مجلس گزارش ارائه دهد.   وی افزود: به سازمان محیط زیست اعلام کردیم برای اینکه بتوانیم عقب ماندگی‌های این حوزه را برطرف کنیم، بدون ارائه لایحه به مجلس، موضوع مورد نظر خود را به کمیسیون کشاورزی مجلس ارائه دهد تا مجلس خود در قالب طرح وارد عمل شده و موضوعاتی محیط زیستی را قانونی برطرف کند.

دیگر خبرها

  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • زباله‌های پلاستیکی نفس ایلام را بند آورده اند
  • افزایش اعتبارات محیط زیستی در راستای رفع چالش‌ها
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد