Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  داریوش اسماعیلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس، در تذکری به وزیر اطلاعات، با بیان اینکه فعالیت‌های غیر قانونی و ضد دینی بهائیت در شهر شیراز را شاهد هستیم، گفت: استان فارس و شیراز سومین حرم اهل بیت است. مردم شهید پرور فارس در تاریخ پر فراز و نشیب ایران از دیندارترین مردم و روحانیت آن در صف اول مبارزه با استعمار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع مایه تاسف است. هنوز افرادی در شیراز از فرقه ضاله بهائیت که دست پرورده استعمار انگلیس است حمایت می‌کنند. ضمن تشکر از اقدامات دادگستری استان فارس از نهاد‌های امنیتی مخصوصا وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه می‌خواهم با اعمال و رفتار‌های غیر قانونی و ضد دینی این فرقه برخورد جدی کنند.

وی در تذکری به وزیر بهداشت در خصوص ضعف مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: مشکلات حوزه بهداشت در استان فارس بیداد می‌کند. مسئول مربوطه بهداشت به جای این که به مشکلات بهداشتی در سطح شهر‌ها و روستا‌ها بپردازد مسئول کار‌های حاشیه‌ای است. عدم جذب اعتبارات در استان فارس در یک سال گذشته بیداد می‌کند. استان فارس تا قبل از مدیریت فعلی رتبه اول جذب اعتبارات را داشت، ولی در حال حاضر رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم سروستان عنوان کرد: علی‌رغم این که در خصوص پروژه بیمارستان خرامه اعتبارات مصوب تخصیص داده شده است و این اعتبارات در اختیار مدیریت دانشگاه قرار گرفته، متاسفانه پروژه تعطیل گردیده و این چیزی نیست به جز عدم مسئولیتی که وجود دارد.

اسماعیلی ادامه داد: عدم همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با گروه‌های جهادی پزشکانی که برای خدمت به مناطق محروم آمده‌اند از موارد دیگر است. گروهی از جهادگران برای خدمت به مردم به خرامه آمدند که با آن‌ها همکاری نشد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: فرقه بهاییت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی

رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه با رئیس جمهوری سومالی درباره تقویت همکاری‌های امنیتی اطلاعاتی میان دو کشور گفت وگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، « ابراهیم کالین» رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه در کاخ ریاست جمهوری سومالی با « حسن شیخ محمود» رئیس جمهور این کشور دیدار و درباره گسترش همکاری‌های اطلاعاتی امنیتی میان ترکیه و سومالی با او گفت‌وگو کرد.

به نوشته روزنامه سومالی جدید، در این دیدار دو طرف در خصوص تقویت همکاری راهبردی ترکیه - سومالی در زمینه‌های مورد علاقه دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مبارزه با تروریسم بخصوص گروه تروریستی الشباب، افزایش ثبات و امنیت در شاخ آفریقا و گسترش همکاری اقتصادی میان ترکیه و سومالی از دیگر محورهای مورد بحث میان شیخ محمود و کالین بود.

موقعیت راهبردی سومالی و رویای ترکیه برای نفوذ در شاخ آفریقا

 رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه در سفر به موگادیشو با همتای سومالیایی خود دیدار و درخصوص راه‌های تقویت همکاری اطلاعاتی و امنیتی میان دو کشور با وی گفت وگو کرد.

ترکیه در سال 2108 توافقنامه تاسیس یک پایگاه نظامی در سومالی را  با دولت مودگادیشو امضای کرد و 24 فوریه 2024 توافقنامه تقویت همکاری‌های نظامی امنیتی میان ترکیه و سومالی امضاء شد. این توافقنامه شامل برگزاری رزمایش‌های مشترک، تبادل اطلاعات امنیتی و کمک‌های بشردوستانه است.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • اطمینان دستگاه قضا به مردم برای برخورد با مفسدین گردن کلفت
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است