Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@14:57:58 GMT

ادامه اکران جهانی فیلم اصغر فرهادی

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۲۶۹۱

ادامه اکران جهانی فیلم اصغر فرهادی

ایران اکونومیست -

به گزارش ایران اکونومیست، فیلم اسپانیولی‌زبان «همه می‌دانند» با بازی «خاویر باردم» و «پنه لوپه کروز» اولین نمایش جهانی خود را به عنوان فیلم افتتاحیه هفتادویکمین جشنواره فیلم کن و در بخش رقابتی این رویداد سینمایی تجربه کرد و بر اساس اعلام پخش‌کننده بین‌المللی خود کمپانی «ممنتو» تاکنون در کشورهای فرانسه ( از ۹ می ۲۰۱۸) پخش‌کننده: Memento Films، سوییس (بخش فرانسوی‌زبان از  ۹ می ۲۰۱۸)،  پخش‌کننده: Frenetic، بلژیک و لوکزامبورگ (از ۱۶ می ۲۰۱۸) پخش‌کننده: Frenetic، آرژانتین (از ۶ سپتامبر ۲۰۱۸) پخش‌کننده: Ledafilms، اوروگوئه (از۶ سپتامبر ۲۰۱۸) پخش‌کننده: LFILMS و اسپانیا (از ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۸) پخش‌کننده: Universal اکران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«همه می‌دانند» در ادامه اکران بین‌المللی خود از ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸ در کشورهای آلمان و اتریش (پخش‌کننده: Prokino)، شیلی وبولیوی (پخش‌کننده: Ande) و کاستاریکا و پاناما (پخش‌کننده:ROMLY) به روی پرده رفته و سینماهای هلند نیز از تاریخ (۴ اکتبر ۲۰۱۸) میزبان نمایش این فیلم شدند.

این فیلم قرار است در ادامه و از تاریخ  ۸ نوامبر (۱۷ آبان) در ایتالیا بر روی پرده برود.  پخش این فیلم در ایتالیا بر عهده شرکت «Luckyred» است. 

فرانسه با ۶.۵ میلیون دلار و اسپانیا با بیش از ۳ میلیون دلار بهترین بازارهای فروش فیلم فرهادی بوده‌اند. 

این فیلم در ماه‌های آینده نیز در کشورهای یونان (پخش‌کننده: Seven Films) آمریکا، کانادا، باهاما، برمودا، جزیره کاراییب، انگلستان، ایرلند، هندوستان، پاکستان، نپال، بنگلادش، سری‌لانکا، سنگاپور، اندونزی، مالزی، فیلیپین، تایلند، استرالیا، آفریقای جنوبی، منطقه خاور میانه (پخش‌کننده: Focus Features)، سایر کشورهای لاتین ( پخش‌کننده: Ledafilms)، سوییس (Frenetic)، پرتغال(Alambique)، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، ایسلند (Scanbox)، روسیه (Mauris Film)، لهستان(Gutek)، چک، اسلوواکی (Aerofilms)، مجارستان (Mozinet)، بلغارستان ( ۶A Media Entertainment)، رومانی (Independenta)، کرواسی، بوسنی، مقدونیه، اسلووانی، صربستان، مونتنگرو،کوزوو (Megacom)، ترکیه (Zeyno)،ژاپن (Longride)، کره جنوبی (AUD) و چین (Hi-Show Entertainment) اکران خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: اصغر فرهادی فیلم همه می دانند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران، پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با پیروزی مقابل تایلند گفت: این قهرمانی را به شما به واسطه انرژی و دعای خیرتان تقدیم می‌کنم. این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌هایی بود که به عنوان سرمربی و بازیکن تجربه کرده بودم و هر ساله انتخابی جام جهانی یک دستاورد محسوب می‌شود و حالا با توجه به کرونا، این فاصله به ۳ سال رسید. یک برنامه‌ریزی داشتیم و در مسابقات قبلی ۴ بازیکن سابقه حضور در میادین بزرگ را داشتند و این مسیر ادامه پیدا کرد. اردوهای تدارکاتی و بازی‌های زیادی داشتیم.

او ادامه داد: در این تورنمنت هم همه آمده بودند تا سهمیه کسب کنند و ازبکستان خودش به خاطر میزبانی جام جهانی تلاشش فرق می‌کرد و چون یک سهمیه به آسیایی‌ها اضافه می‌شد و دیدید که فاصله تیم‌ها چه میزان کم شده است که ژاپن قهرمان مسابقات در همان گروهی حذف شد. تیم‌هایی هم مثل افغانستان و تاجیکستان به جام جهانی صعود کردند و البته در اروپا هم فرانسه و هلند به این تجربه رسیدند. الان اوکراین و آنگولا هم پس از غیبت دوباره به جام جهانی رسیدند که نشان می‌دهد فوتسال یک ورزش شناخته شده است و نام تیم‌های جدید را می‌بینیم. انتخابی جام جهانی واقعا سخت بود و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم، اما مقتدرانه به فینال رسیدیم. خیل عظیم تماشاگران تایلندی خودش به تیم ما هیجان داده بود و ما هم این برد را به مردم عزیز کشورمان تقدیم می‌کنیم. ناقابل است و امیدوار هستم راه‌های رسیدن به اهداف بزرگ‌تر از حالا برای ما مشخص باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو در بازار آزاد سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • خیزش دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی ظرفیت جهانی شدن دارد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • بازیگر فیلم اصغر فرهادی؛ همسر آینده ژوزه مورایس + عکس