Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@18:10:39 GMT

رئیس هیات جودو استان اصفهان ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۲۷۳۵

رئیس هیات جودو استان اصفهان ابقا شد

به گزارش ایرنا، انتخابات هیات جودو روز چهارشنبه در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
در این مجمع، حمید عصارزادگان تنها نامزد حاضر توانست با کسب 18 رای موافق و یک رای سفید ، ریاست هیات جودو استان اصفهان را برای یک دوره چهار ساله به دست آورد.
عصارزادگان پیش از این نیز رئیس هیات جودو استان اصفهان بود.
وی پس از برگزاری انتخابات مجمع هیات جودو استان اصفهان گفت: از سال 93 سکان هدایت این رشته ورزشی را در استان اصفهان عهده دار شده ام و اگر موفقیتی حاصل شده به حتم به همت اعضای مجمع، ورزشکاران، پیشکسوتان و حمایت های فدراسیون جودو و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عصارزادگان افزود: اعتماد دوباره اعضای مجمع، مسئولیتم را در این هیات دوچندان کرد و همه تلاش خود را برای رشد، توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی بکار خواهم گرفت.
پنج هزار و 200 جودوکار زن و مرد در استان اصفهان وجود دارد.
حدود 300 هزار ورزشکار در استان بصورت سازمان یافته و در قالب 52 هیات فعالیت فعالیت دارند.
7150 / 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اصفهان انتخابات جودو راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند

تیم‌های ملی جودو مردان و بانوان ایران، عصر امروز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، راهی هنگ‌کنگ خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی‌ودومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه به این رقابت‌ها اعزام شود. با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دوبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان نیز کنسل شد.

با توجه با زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را جهت حضور در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیط اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد.

بر این اساس، جودوکاران کشورمان ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) ابتدا به فرودگاه دوبی سفر خواهند کرد و پس از آن عازم هنگ کنگ خواهند شد.

منبع: ایرنا کد خبر 745769

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس