Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@17:05:51 GMT

5 کوزه باستانی در کاشمر پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۲۷۵۵

5 کوزه باستانی در کاشمر پیدا شد

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کاشمر از کشف 5 کوزه سفالی و 15 سکه قدیمی در کاشمر خبر داد.

مسعود رحیمی مقدم با اشاره به رصد اطلاعاتی انجام شده در خصوص محل حفاری گفت: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت و حضور یک باند حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش مرکزی کاشمر، بررسی موضوع در دستور کار سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوزه های باستانی

وی افزود: پس از مشخص شدن محل حفاری و اخذ دستور قضایی، تیم عملیات دستگیری اطلاعات سپاه کاشمر با حضور در محل مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه تعداد ۵ نفر را در حین حفاری دستگیر کرد.

کاشمر

رحیمی مقدم با اشاره به انجام موفقیت‌آمیز این عملیات یادآور شد: در بازرسی از منازل این افراد  ۵ کوزه سفالی قدیمی، ۱۵ سکه و اشیای قدیمی کشف و ضبط شد.

اشیای قدیمی میراث فرهنگی

جانشین فرمانده سپاه کاشمر با تأکید بر این که اشیاء کشف شده به منظور بررسی و نگهداری تحویل اداره میراث فرهنگی شده است؛ خاطرنشان کرد: افراد سودجوی دستگیر شده پس از بازجویی‌های اولیه، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند./پارس نیوز

---

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده

ورزشکار کرمانی مدال طلای بازی‌های پارالمپیک لندن را به سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، پیمان نصیری از چهره‌های شاخص ورزش کرمان و باشگاه مس که دارای مدال‌های متعدد جهانی در رشته دوومیدانی است، در دیدار با فرمانده نیروی هوافضای سپاه، با اهدای مدال خود به سردار امیرعلی حاجی زاده، از اقدام سپاه در اجرای عملیات وعده صادق قدردانی کرد.

سردار حاجی‌زاده در این دیدار با بیان اینکه این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود، گفت: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده است، برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف‌آرایی عجیب و غریبی شد.

به گزارش ایمنا، پیمان نصیری پیش از این نیز در زمان حیات سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، یکی از مدال‌های جهانی خود را تقدیم این سردار رشید اسلام کرده بود.

عملیات «وعده صادق» با هدف پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، این عملیات که واجد ویژگی‌هایی همچون قدرت و سرعت به نسبت فاصله جغرافیایی بود، توانست ظرفیت‌ها و توانایی بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد.

کد خبر 749930

دیگر خبرها

  • اهدای مدال قهرمانی پاراالمپیک به سردار حاجی‌زاده
  • پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق؛ اسرائیل سامانه‌های پاتریوت را کنار می‌گذارد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • ایران با چند درصد ظرفیت به اسرائیل حمله کرد؟
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس؛ یک نظامی اسرائیلی زخمی شد
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله + فیلم
  • اعزام بالگرد از فرودگاه گرگان برای پیدا کردن کودک مفقود شده در روستای یلی بدراق کلاله
  • (ویدئو) جسد‌های باستانی ۲۷۰۰ در رامهرمز از بین رفتند