Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، روز گذشته اول آبان، اعضای هیات داوران این جشنواره در جلسه‌ای که در مرکز فابا تشکیل شد چهار نفر را به عنوان چهره‌های ماندگار انتخاب کردند. داوران این جشنواره پس از چهار ساعت بحث فشرده، از میان ده‌ها نامزد پیشنهادی، دو پیشکسوت بانکی، یک شخصیت فعال در صنعت پرداخت و یکی از افراد موثر در حوزه فناوری‌های مالی را برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  
 
شاخص‌های گزینش چهر‌ه‌های ماندگار عبارت بودند از سابقه خدمت طولانی در نظام بانکی و پرداخت، تجربه در سطح شغلی مدیرعاملی و عضویت در هیات‌مدیره، تسلط بر کسب و کار بانکی و پرداخت و ارائه خدمت برجسته در حوزه فناوری‌های مالی.
 
با توجه به رویکرد کسب و کاری نمایشگاه تراکنش ایران، به ویژه شاخص چهارم اهمیت زیادی در انتخاب چهره‌های نهایی داشته و هیات داوران افرادی را به این عنوان برگزیده است که دستاوردهای موثری را در حوزه فناوری‌های مالی از خود به یادگار گذاشته‌اند.
 
از برگزیدگان جشنواره‌ چهره‌های ماندگار در مراسم افتتاحیه ITE 2018 تقدیر می‌شود. اسامی این پیشکوستان تا آن روز محرمانه می‌ماند و در صورتی که در روزهای آینده به اسامی برخی افراد اشاره شود تنها گمانه‌زنی خواهد بود.
 
رونمایی از تمبر یادگاری چهره‌های برگزیده با حضور مقامات کشوری و برگزاری نشست خبری از جمله اقداماتی است که در این حوزه در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران انجام می‌شود.
 
این رویداد، به همت مرکز فابا، 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: چهره های ماندگار نمایشگاه تراکنش ایران صنعت بانکداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تأمین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • سقف تراکنش غیرحضوری ۲ برابر شد؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات