Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ابراهیمی رئیس هیئت ووشو آذربایجان شرقی گفت:مسابقات ووشو قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی در بخش بانوان و در رده سنی بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات جهانی ووشو به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی دوم و سوم آبان ماه در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره از مسابقات که با حضور استان‌های سراسر کشور در قالب ۳۴ تیم به میزبانی کلانشهر تبریز برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: تبریز برای اولین بار است که میزبانی رویدادی به این ارزشمندی را در رشته ووشو میزبانی می‌کند که امیدواریم برگزاری چنین رویدادی باعث شکوفایی ووشو بانوان استان شده و ورزشکاران ما شانس بیشتری برای حضور در اردو‌های تیم ملی را داشته باشند.

ابراهیمی در پایان گفت: در این رقابت‌ها، ووشوکاران استان‌های سراسر کشور در بخش‌های ساندا و تالو به مصاف حریفان می‌روند که نفرات برتر، جواز حضور در مرحله نخست انتخابی‌های تیم ملی بزرگسالان را به دست می‌آوردند.

گفتنی است:تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران، سال آینده رقابت‌های قهرمانی جهان در چین را پیش روی خود دارد.

 

انتهای پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری مسابقات ووشو قهرمانی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: در کوتاه مدت دنبال این هستیم تا پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و نوجوانان در بیستم اردیبهشت در همدان، ۲ مرحله اردو در اقامتگاه تیم‌های ملی برگزار کنیم.

کوروش باقری افزود: مسابقات مختلفی را در پیش داریم که نخستین آن نوجوانان جهان در پرو و دومین رویداد در اواخر شهریور مسابقات جوانان جهان در اسپانیا است

او همچنین گفت: مسابقات جام دوستی روسیه و قهرمانی جهان در بحرین و رقابت‌های دیگری را در پیش داریم.

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندران در مسابقات کشوری کوراش
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • برگزاری مسابقات چوگان در تبریز
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته