Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مجتبی زینی وند در گردهمائی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان های کشور ، اظهار کرد:  برای پوشش بیمه دانش آموزی، سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی به شکل مستقل با شرکت بیمه معلم قراردادی را منعقد کردیم و سهمی را به مدارس غیر دولتی اختصاص دادیم.

 وی افزود: شرکت بیمه معلم پذیرفته است با همان مبلغ حق بیمه حوادث دانش آموزی، معلمان مدارس غیر دولتی را نیز تحت پوشش بیمه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی اظهار کرد: آمار دقیقی از معلمان غیر دولتی نداریم تا کنون  ۱۸۴هزار نفر از همکاران شاغل در مدارس و مراکز غیر دولتی اطلاعات خود را در سامانه مربوطه وارد نموده اند که اطلاعات تعداد محدودی از این افراد در سامانه به شکل  ناقص ثبت شده است.

وی تصریح کرد:متاسفانه علیرغم منوط کردن عقد قراداد خرید خدمات به وارد کردن اطلاعات در سامانه ویژه خرید خدمات، اما تنها ۱۳استان این کار را انجام دادند  و سایر استان ها اطلاعات مربوطه را وارد سامانه  نکردند.

زینی وند گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی در سال تحصیلی جاری،  رشد آمار دانش آموزان غیر دولتی را شاهد بودیم، البته  تا پایان برنامه ششم توسعه باید سهم مدارس غیر دولتی به ۱۵درصد برسد که این هدف دور از دسترس نیست.

 وی برگزاری دوره های ضمن خدمت با موضوع شاخص ها  را از جمله فعالیت اداره مشارکت هاست و خاطر نشان کرد: عملکرد شوراهای آموزش و پرورش بهتر از گذشته شده است، ماموظفیم در هفته شوراها  عملکرد شوراها را بررسی و به نهاد ریاست جمهوری ارایه بدهیم، لذا مدیران کل استان ها عملکرد شوراها را گزارش کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی استان های  بوشهر، تهران و کهگیلویه و بویراحمد را دارای  بیشترین مشارکت اعلام و مطرح کرد: سهم آموزش و پرورش از در آمدهای مربوطه شهرداری ها بسیار ناچیز بوده است.

 وی بر ساماندهی مشارکت ها در استان ها تاکید کرد: استان ها باید گزارش های مالی دقیق تنظیم و ارسال کنند.

زینی وند گفت: در بسیاری از استان ها جلسات شوراهای آموزش و پرورش مرتب و با حضور استاندار ها برگزار می شود البته  سطح مصوبات شوراهای مناطق اغلب از استان ها بالاتر است.

وی تصریح کرد: براساس سیاست های سازمان مدارس غیر دولتی باید خود را  به آموزش های الکترونیکی مجهز شوند لذا مدیران کل استان ها در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان های کشور اعضای شورای پوشش دانش آموزان شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

فرشید کرمی گفت: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 


وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 


فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 


وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • افزایش ۵۰ درصدی قیمت کتاب‌های درسی برای سال تحصیلی جدید
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند