Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ دوازدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) در بخش بانوان طی 24 تا 30آذرماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.
این مسابقات در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ 10، 20 جزء و کل قرآن برپا خواهد شد که حد نصاب‌ها و میزان جوایز هر رشته به تفکیک اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اعلام، حافظان کلی که حدنصاب 90 از 100 امتیاز را در صحت حفظ کسب کنند، مبلغ 700 هزار تومان به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. همچنین حافظان 20 و 10 جزء نیز در صورت اخذ امتیاز 90، مبلغ 500 و 400 هزار تومان را دریافت می‌کنند. تمامی حافظان قرآن در همه رشته‌ها در صورتی که حد نصاب حسن حفظ آنها بین 85 تا 90 باشد نیز نصف جوایز اعلام شده فوق را دریافت می‌کنند.
داوطلبان رشته‌های قرائت و ترتیل قرآن نیز در صورت اخذ حد نصاب 75 از 100 امتیاز به ترتیب مبلغ 500 و 400 هزار تومان دریافت خواهند کرد. همچنین قاریان و مرتلان قرآن که حد نصاب امتیاز آنها از 70 تا 75 باشد نیز نصف جوایز اعلام شده را دریافت می‌کنند.
بنابر گزارش ایکنا؛ رتبه نخست رشته حفظ کل مبلغ چهار میلیون تومان، رتبه دوم مبلغ سه میلیون و 500 هزار تومان و رتبه سوم مبلغ سه میلیون تومان و در رشته حفظ 20 جزء قرآن نیز، رتبه نخست سه میلیون تومان، رتبه دوم دومیلیون و 500 هزار تومان و رتبه سوم دو میلیون تومان اعطا می‌شود.
همچنین در رشته حفظ 10 جزء نیز، به رتبه اول تا سوم به ترتیب مبالغ دو میلیون، یک میلیون و 750 هزار تومان و یک میلیون و 500 هزار تومان و در رشته قرائت قرآن نیز نفرات اول تا سوم به ترتیب مبالغ سه میلیون تومان، دو میلیون و 500 هزار تومان و دو میلیون تومان اهدا خواهد شد.
در رشته ترتیل‌خوانی نیز نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب مبالغ دو میلیون تومان، یک میلیون و 750 هزار تومان و یک میلیون و 500 هزار تومان اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، متسابقان در مجتمع یاوران مهدی واقع در جمکران قم اسکان پیدا می‌کنند و حضور آنها در روز مشخص شده برای مسابقه لازم و ضروری است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی قرآن قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • کسب رتبه سوم گلستانی ها در مشارکت/ وجود۷۰۰ ناظر در انتخابات گنبد
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی