Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد استان تهران در بازدید از خطوط تله‌کابین و تله‌سی‌یژ مجموعه تفریحی- ورزشی توچال ، تاکید کرد: کلیه پیست‌های اسکی استان باید قبل از شروع فصل اسکی، مجوز بهره‌برداری تجهیزات کابل‌راه‌های خود را اخذ کنند. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران، در بازدید از تله‌کابین و تله‌سی‌یژ توچال که دارای گواهینامه استانداردند، با تقدیر از اقدامات مدیران مجموعه توچال برای رفع نواقص و استانداردسازی این تجهیزات، گفت: پس از تلاش مجدانه مدیریت مجموعه برای رفع نواقص بحرانی، عمده و در پی بازرسی‌های فشرده بازرسان اداره‌کل استاندارد استان تهران، این مجموعه توانست مسیر استانداردسازی را سپری و مجوز بهره برداری اخذ نماید؛ اما لازم است در کنار نظارت‌‌ها و نگهداری مناسب تجهیزات توسط تیم فنی، بازرسی‌های مراقبتی و سالیانه توسط بازرسان اداره کل استاندارد برای حفظ شرایط استاندارد و بهبود کیفیت تجهیزات، بطور مستمر اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحال حاضر، علاوه بر مجموعه توچال، یک خط تله‌کابین و دو خط تله‌سی‌یژ پیست اسکی دربندسر موفق به دریافت مجوز استاندارد شدند. این مقام مسؤول تاکید کرد: تله‌سی‌یژ و تله‎‌کابین پیست آبعلی و همچنین دو خط تله‌سی‌یژ پیست شمشک به علت وجود نواقص متعدد، فاقد مجوز بهره‌برداری می‌باشند.

طاهری با تاکید بر آموزش اپراتورهای دستگاه‌ها، آموزش کاربران و شهروندان را نیز متذکر شد و گفت: نیروی انسانی مجموعه باید برای کار با این تجهیزات و نیز واکنش مناسب حین مواجه با حوادث احتمالی، آموزشهای لازم را دریافت کند. از سوی دیگر، آموزش استفاده‌کنندگان از این تجهیزات پیش از سوار شدن، ضروری به‌نظر می‌رسد.

در این بازدید سرزده، مدیران استاندارد برای کنترل وضعیت این تجهیزات، با تله‌کابین تا ایستگاه دوم مسیر توچال را پیمودند.

لازم بذکر است، تله‌سی‌یژهای مجموعه تفریحی ارم و دربند نیز دارای مجوز استاندارد می‌باشند.

مدیر عامل تله کابین توچال ، بهره بردار برتر و نمونه گردشگری تهران شدتکمیل مجتمع تجاری تله کابین نمک آبرود در انتظار آسانسورهای چینیتله کابین ارومیه به حال خود رها شده است

انتهای پیام/

R1012125/P1012122/S7,78/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان ملی استاندارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد سازمان ملی استاندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده، در جلسه‌ای که با حضور عوامل بخش آزمایشگاه امور آب و فاضلاب این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه پیک مصرف آب در فصول گرم سال قرار گرفته‌ایم، لازم است نظارت و مدیریت دقیق برای کنترل بهداشت آب، آزمایش و نمونه‌برداری از چاه‌های آب انجام شود.    وی با تاکید بر اینکه تمامی چاه‌های آب باید از استاندارد لازم برخوردار باشند، افزود: با تلاش و کنترل‌های مستمر، باید آب شرب سالم و بهداشتی را در دورترین و نزدیک نقاط شهری و روستایی به دست مشترکان برسانیم.    پاشازاده به فرارسیدن فصل گرما و خطر انتقال بیماری در تابستان اشاره و عنوان کرد: کیفیت آب خط قرمز مجموعه آب و فاضلاب است و از این رو نباید در زمینه کنترل کیفی آب شرب با جدیدت پیگیری و با نمونه برداری صحیح از خطا‌های آزمایش آب جلوگیری شود.    در ادامه این جلسه عوامل مجموعه آزمایشگاهی امور آب و فاضلاب ارومیه، مشکلات و دغدغه‌های مربوط در این حوزه را مطرح و بر رفع آنها تاکید شد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • تمامی چاه‌های آب باید استاندارد باشند
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان