Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کاشیما آنتلرز را تیمی قدرتمند در خط حمله دیدم، اما فراموش نکنید ما السد را حذف کردیم. ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد صعود تیم کاشیما آنتلرز به فینال لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم با پرسپولیس اظهار داشت: من فقط موفق شدم 15 دقیقه پایانی بازی کاشیماآنتلرز مقابل سوون سامسونگ را تماشا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه رقم‌خورده و گل‌های به ثمر رسیده، نشان می‌دهند که تیم ژاپنی کیفیت بالایی دارد. البته بارها گفته‌ام همه تیم‌هایی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا  حضور داشتند از کیفیت بالایی برخوردار بودند و هر یک شایستگی رسیدن به فینال را داشتند.

وی در واکنش به این پرسش که گل‌های ردوبدل شده در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان در شرق آسیا نشان داد که حریف ژاپنی پرسپولیس در خط حمله قدر است و در دفاع نیز ضعف‌هایی دارد، یادآور شد: نتیجه بازی 3 بر 2 بود و کاشیما توانست گل سوم را به ثمر رسانده و خود را به فینال برساند. این نشان می‌‌دهد که توانایی این تیم در خط حمله خیلی بالاست. تأکید می‌کنم سطح تیم‌هایی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر بودند  با هم برابر است و در فینال هم هر تیمی می‌تواند قهرمان شود.

برانکو راجع به اینکه تیمش می‌تواند از ضعف خط دفاع حریف ژاپنی‌اش سود ببرد یا نه، خاطرنشان کرد: در این مورد الان نمی‌توانم اظهارنظر کنم، چرا که قبل از آن باید به خوبی حریف‌مان را آنالیز کنیم. چیزی که من در 15 دقیقه دیدم نشان می‌دهد که کاشیما خط حمله قوی دارد و مهاجمان آن می‌توانند برای هر حریفی تهدید جدی باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد اینکه تیم‌های ایرانی همیشه مقابل حریفان شرق آسیا که فوتبال سرعتی بازی می‌کنند، مشکل داشته‌اند، گفت: اظهارنظر راجع به این مسئله آنهم از الان زود است. فراموش نکنید که السد تیم بسیار قدرتمندی بود که ما موفق به شکست آن شدیم. آنچه مشخص است ما از الان باید برای رویارویی با حریف ژاپنی‌مان برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا