Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان در جلسه روسای فدراسیون های ورزشی گفت: کاروان ورزشی ایران در سومین دوره المپیک جوانان عملکرد خوبی داشت و توانستیم نتایج درخشانی کسب کنیم. ما در اولین دوره این مسابقات با کسب پنج مدال در جایگاه ۲۶ ایستادیم، در دومین دوره که در چین برگزار شد ما جایگاه ۲۴ جدول را به دست آوردیم و در این دوره که در آرژانتین برگزار شد توانستیم عنوان هفتمی را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: روش ورود به این مسابقات به صورت کسب سهمیه بود که روند تمرینی ما از چند ماه پیش شروع شد و ما در سه گروه کاروان را از دبی به آرژانتین اعزام کردیم.با تصمیم هیات اجرایی محمد نصرتی به عنوان پرچم دار انتخاب شد و قبل از اعزام چندین جلسه با روسای فدراسیون ها برگزار کردیم که هماهنگی لازم را داشته باشیم.

بخش دیگری از گزارش این مدیر ورزشی پیرامون نتایج این رقابت ها بود، او در این باره عنوان کرد: خوشبختانه با هماهنگی صورت گرفته ارز لازم ما برای رفتن‌ به مسابقات فراهم شد و توانستیم در این دوره از رقابت ها ۷ مداد طلا، ۳ نقره و ۴ برنز به دست آوردیم، مدال برنز ژیمناستیک‌ که توسط بهلول زاده‌ به دست آمد برای ما بسیار ارزشمند است و مطمئنا در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. با توجه به اینکه رویکرد این بازی ها آموزشی بود جلسات متعددی با ورزشکاران و مربیان برگزار شد. دکتر صالحی امیری نیز در محل مسابقات حضور داشتند و در این مدت با مدیران و سران ioc دیدار داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آرژانتین المپیک ایران دبی ژیمناستیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی

 مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی دررده سوم ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی