Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@16:47:53 GMT

قایقران همدانی در آسیا هتریک کرد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۲۲۴۶۴۸

قایقران همدانی در آسیا هتریک کرد

مهدی صمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بانوی قایقران صبح امروز در مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا موفق به کسب سومین نشان طلای خود در ماده 500 متر شد.
وی بیان کرد: حکیمی که پرافتخارترین قایقران تاریخ ورزش همدان محسوب می شود، تاکنون با کسب 3 نشان طلا در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را در بین ملی پوشان اعزامی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال، جوانان و پاراکانو قهرمانی آسیا امروز به میزبانی سمرقند ازبکستان به پایان می رسد.
صمدی یادآور شد: این بانوی قایقران همدانی روز گذشته در مواد در کایاک یک نفره ٢٠٠ متر و کایاک دو نفره 200 متر زیر ٢٣ سال 2 مدال طلای دیگر به دست آورده بود.
دبیر هیات قایقرانی همدان افزود: تیم های ملی آبهای آرام کشورمان با ترکیب 38 قایقران در این مسابقات شرکت دارد.
حکیمی با کسب سه نشان طلای دیگر همچنان به عنوان پرافتخارترین قایقران تاریخ ورزش همدان، در صدر بانوان قایقران آب های آرام کشور قرار دارد.
وی تنها نماینده قایقرانی آب های آرام همدان در مسابقات قهرمانی آسیا است.
7520/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی تیم های ملی مسابقات قهرمانی آسیا آسیا قایقران همدانی راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۲۲۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت